نماینده شورای عالی قرآن در قزوین:
نماینده شورای عالی قرآن در استان قزوین گفت: کشور افتخار حضور شهدای قاری در جمع مدافعان حرم را دارد و از جمله آن‌ها شهید سیاهکالی‌مرادی است که همیشه قرآن همراه این شهید بوده و حافظ پنج جز قرآن کریم بودند.
کد خبر: ۳۷۲۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰ 05 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، مجید وفاپور در یادواره شهدای قرآنی استان قزوین که  با حضور استاد مهدی قره شیخ‌لو رئیس سازمان دارالقرآن کریم کشور در مسجد خاتم‌الانبیا(ع) شهر قزوین برگزار شد، با تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: این مراسم با هدف یادبود شهدای قاری قرآن انقلاب اسلامی که حق والایی بر گردن ملت ایران و انقلاب دارند، از جمله شهید عباس بابایی برگزار شده است.

وی افزود: کشور افتخار حضور شهدای قاری در جمع مدافعان حرم را دارد و از جمله آن‌ها شهید سیاهکالی‌مرادی است که همیشه قرآن همراه این شهید بوده و حافظ پنج جز قرآن کریم بودند.

نماینده شورای عالی قرآن در استان قزوین ادامه داد: از شهیدان قاری و حافظ قرآن می‌توان به شهید کارگر و شهید دانش اشاره کرد که در نهایت به بالاترین توفیق یعنی شهادت رسیدند.

وفاپور گفت: شهید کارگر، شهید دانش و همچنین روح الله رمضانی از اعضای نیروی انتظامی بودند که در هنگام انجام مأموریت به مقام والای شهادت دست یافتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار