طی پیامی
آیت‌الله عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین و فریدون همتی استاندار قزوین در پیامی مشترک از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن تشکر کردند.
کد خبر: ۳۷۵۹۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳ 11 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین، آیت‌الله عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین و فریدون همتی استاندار قزوین در پیامی مشترک از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن تشکر کردند.

در این پیام آمده است: «بسم الله الرحمن الرحیم»، در سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بار دیگر شاهد خلق حماسه‌ای عظیم و ستودنی از سوی مردم همیشه در صحنه استان قزوین بودیم؛ حضوری پرشور که باصلابت‌تر از هر سال همراه با جای جای ایران اسلامی رقم خورد

در این پیام عنوان شده است: حضوری که نشان از تجدید بیعتی دوباره با آرمان‌های امام راحل، رهبر فرزانه انقلاب و شهدای تاریخ انقلاب اسلامی دارد.

این پیام می‌افزاید: همراهی گسترده مردم و مسؤولان که بیانگر وحدت و همبستگی آن‌ها با هر گرایش و سلیقه‌ای است، پیام انقلاب اسلامی را به سردمداران استکبار جهانی به شیواترین کلام فریاد زد و زمینه تثبیت نظام اسلامی را بیش از پیش فراهم کرد.

این پیام اضافه می‌کند: از حضور آگاهانه و با بصیرت یکایک مردمی که با حضور و شعارهای خود در این حرکت سهیم بودند و هم تمام افرادی که در شکل‌گیری این حماسه و انتظام و امنیت و پوشش رسانه‌ای آن مشارکت داشته‌اند، تشکر و قدردانی کرده و از درگاه خداوند متعال برای این حماسه و همدلی سپاسگزاریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار