نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: وظیفه و رسالت ما ایستادگی و حفظ اسلام و انقلاب با یکدلی و همراهی است .
کد خبر: ۳۷۶۶۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۳ 13 February 2017
به گزارش تابناک یزد،آیت الله محمد رضا ناصری در دیدار با خانواده شهدای یزد افزود: اولین شهیده ولایت حضرت زهرا (س) بود که بعد از رحلت جانگداز نبی مکرم اسلام (ص) تمام تلاش خود را معطوف کرد تا ولایت از مسیر خود منحرف نشود و عمود خیمه اسلام منزوی نگردد .
وی ادامه داد: حضرت صدیقه طاهره (س) در مدت کوتاهی که پس از رحلت پیامبر مکرم اسلام (ص) زنده بود تمام تلاش خود را برای خارج نشدن اسلام از مسیر اصلی و هدر نرفتن زحمات پدر همت گمارد و از هیچ تلاش فروگذار نکرد .
امام جمعه یزد گفت: حضرت فاطمه (س) در مسجد خطبه خواند و از امیرالمومنین (ع) دفاع کرد و در میزبانی از همسران مهاجرین و انصار در منزل بار ها و بارها از حق و حقیقت دفاع و اهداف نبی مکرم اسلام را تبیین و بازگو کرد .
ناصری افزود: همانگونه که حضرت زینب (س) نهضت عاشورا را زنده نگه داشت و اجازه نداد برخی جو سازی ها و حاشیه سازی های یزیدیان نهضت عاشورا و خون های به زمین ریخته کربلا را پایمال نماید در مدینه نیز این رسالت را حضرت فاطمه(س) را با وجود فرصت کم و شرایط خاص حاکم به خوبی انجام داد.
در این دیدار که اعضای شورای پایگاه بسیج دادگستری یزد حضور داشتند با اعطای لوح تقدیر از یوسف سیبویه از جانبازان انقلاب اسلامی و خانواده خواهر شهید فضه رفیعی و فرزند شهید تجلیل بعمل آمد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار