رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین:
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین از محکومیت یک مرغ‌فروش در شهرستان قزوین خبر داد و گفت: در این خصوص متهم به پرداخت 60 میلیون ریال جزای نقدی و سه سال ممنوعیت از فعالیت در صنف عرضه فرآورده‌های خام دامی محکوم شد.
کد خبر: ۳۷۷۶۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹ 14 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین، عیسی غیاث‌یزدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین از محکومیت یک مرغ‌فروش در شهرستان قزوین خبر داد و اظهار داشت: با توجه به اعلام حکم دادگاه مبنی بر محکومیت عرضه‌کننده گوشت مرغ فاسد و درخواست تجدید‌نظر از طرف فرد متخلف پس از تشکیل دادگاه و دریافت دفاعیات متهم، دادگاه تجدید‌نظر درخواست تجدید نظرخواهی متهم را نپذیرفته و حکم دادگاه بدوی را تأیید کرد.

وی در خصوص با جزئیات حکم تأیید شده افزود: بر این اساس متهم به پرداخت 60 میلیون ریال جزای نقدی و سه سال ممنوعیت از فعالیت در صنف عرضه فرآورده‌های خام دامی محکوم و اجرایی شده است.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین ادامه داد: اداره دامپزشکی با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی از جمله اداره اماکن، مرکز بهداشت و همچنین اتحادیه‌های صنفی موظف به پیگیری انجام این حکم شده و در صورت مشاهده هرگونه تخطی از حکم صادره مراتب برای دستور قضایی به مراجع ذیصلاح گزارش می‌شود.

غیاث‌یزدی با حمایت از صدور چنین احکامی اضافه کرد: با افرادی که سلامت مردم را به خطر می‌اندازند، قاطعانه برخورد می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار