کد خبر: ۳۷۹۶۲۳
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶ 18 February 2017
 به گزارش تابناک یزد،فرماندار اشکذر برگزاری انتخابات قانونی و آرام را مهمترین هدف ستاد انتخابت استان و شهرستان دانست و گفت: انتخابات مظهر دموکراسی است.

«محمدعلی شاه‌حسینی» در نشستی که به ‌منظور معرفی اعضای هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی اشکذر برگزار شد، انتخابات را مظهر دموکراسی دانست و بیان کرد: عوامل برگزارکننده انتخابات باید ضمن بی‌طرفی کامل زمینه حضور و مشارکت تمامی سلایق را در چارچوب قانون فراهم کنند.

وی با اشاره به انتخابات سال 94 افزود: مشارکت کم‌نظیر و تعامل مطلوب دست‌اندرکاران مهم‌ترین ویژگی انتخابات سال گذشته بود که در شهرستان اشکذر علی‌رغم وجود تفاوت سلیقه‌ها با کمترین مشکل اجتماعی برگزار شد.

فرماندار اشکذر بابیان این که برنامه‌ریزی لازم برای فراهم نمودن تجهیزات و امکانات برگزاری انتخابات در تمامی حوزه‌های اخذ رأی انجام‌شده است گفت: با تعامل و همکاری موجود بین دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات به‌ ویژه با اعضای هیئت نظارت مشارکت و حضور پرشور مردم در انتخابات 96 پیش‌بینی می‌شود.

«علی افخمی» دبیر اجرایی هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان یزد بابیان این که شوراها مظهر مردم‌سالاری دینی هستند تصریح کرد: انقلاب اسلامی حول محور چهارگانه استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی شکل‌گرفته و مردم و مسئولین نیز باید تمامی همت خود را برای حفظ این ارزش‌ها به کاربندند.

وی شوراها را بهترین و تنهاترین راه سپردن امور مردم به خود مردم دانست و بیان کرد: این امر مهم  توسعه متوازن را در پی دارد.

افخمی ادامه داد: اهمیت جایگاه شوراها در جهت رفع مشکلات مردم بر هیچ‌کس پوشیده نیست و این موضوع ضرورت استفاده از نیروهای باسابقه و توانمند را نشان می‌دهد.

دبیر اجرایی هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان با اشاره به این که اعضای هیئت نظارت اشکذر از معتمدین محلی و خوش‌نام انتخاب‌شدند، از آنان خواست: تا منطبق بر مکتب اسلام و مر قانون در خصوص وظایف محوله در انتخابات عمل کنند.

وی در پایان بر کسب آموزش‌های لازم برای اعضا شورا تأکید کرد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار