با بارش برف صورت گرفت
مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهر اقبالیه گفت: بازرسان این سازمان به طور مستمر به ویژه در روزهای سرد و برفی سیستم گرمایشی اتوبوس‌ها، مینی‌بوس‌ها و تاکسی‌ها را دقیق کنترل کرده و در صورت بروز ایراد فنی نسبت به رفع سریع آن اقدام می‌کنند.
کد خبر: ۳۷۹۶۴۹
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸ 18 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین، علی‌اصغر پورقاسم در جلسه شورای اسلامی شهر اقبالیه که ظهر امروز در سالن جلسات شورای این شهر برگزار شد، از آماده‌باش سازمان حمل و نقل این شهر در روزهای برفی خبر داد و اظهار داشت: در روز گذشته و با توجه به بارش رحمت الهی در شهر اقبالیه سازمان حمل و نقل این شهر به حالت آماده‌باش درآمده است.

وی افزود: تلاش‌ها و خدمات‌دهی ناوگان حمل و نقل شهر اقبالیه در روزهای بارش برف در معابر این شهر قابل تقدیر است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهر اقبالیه با بیان اینکه اتوبوس‌ها، مینی‌بوس‌ها و تاکسی‌ها هر روز از ساعت 6 صبح تا 20 به صورت مداوم در امر جابه‌جایی مسافران شهری فعالیت می‌کنند، ادامه داد: براساس اطلاعیه‌های پیش‌بینی شده در مورد وضعیت هوا و احتمال بارش برف، تمام ناوگان سازمان حمل و نقل و همکاران بازرسی و ستادی این شهر به حالت آماده‌باش کامل در می‌آیند.

پورقاسم تصریح کرد: بازرسان سازمان حمل و نقل شهر اقبالیه به طور مستمر به ویژه در روزهای سرد و برفی سیستم گرمایشی اتوبوس‌ها، مینی‌بوس‌ها و تاکسی‌ها را دقیق کنترل کرده و در صورت بروز ایراد فنی نسبت به رفع سریع آن اقدام می‌کنند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: از تمام رانندگان زحمتکش ناوگان حمل و نقل و تمام همکاران بازرسی و خدمات فنی سازمان تقدیر و تشکر می‌شود چراکه رضایتمندی شهروندان و مدیران شهری در خدمات‌رسانی مطلوب ناوگان بهترین دستاورد سازمان حمل و نقل شهر اقبالیه است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهر اقبالیه با ابراز امیدواری یادآور شد: با نوسازی و توسعه ناوگان اتوبوس و مینی‌بوس در این شهر شاهد خدمات‌دهی هر‌چه بهتر و شایسته شهروندان در آینده نزدیک هستیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار