رییس هیات والیبال استان اردبیل گفت: علاقه و گرایش خانواده های این استان برای فعالیت نوجوانان و جوانان خود در این رشته ورزشی از زمان موفقیت های شگرف تیم ملی والیبال کشورمان بیشتر شده است.
کد خبر: ۳۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۳ 09 February 2015
به گزارش ایرنا ، نادر فلاح در مراسم افتتاح خانه والیبال استان اردبیل افزود: این در حالی است که والیبال در این استان در زمان کنونی از فعالیت متناسب با این استقبال مردم و شان منطقه برخوردار نیست.

وی با اشاره به این که استان هیچ سهمی از تیم ملی والیبال و سوپرلیگ ایران ندارد اظهار کرد: در 9 ماه گذشته با اداره کل ورزش و جوانان این استان قرار بر این شده که در زمینه

رشته ورزشی والیبال متناسب با واقعیت های موجود برنامه ریزی و عمل کنیم.

او میزان افزایش جذب نوجوانان و جوانان در رشته والیبیال در استان اردبیل را در 9 ماه گذشته در مقایسه با قبل از آن 100 در صد دانست و افزود: به واسطه استعدادیابی های انجام شده در این رشته ورزشی هفت نفر از نوجوانان این استان از طریق فدراسیون به اردوی تیم ملی انتخاب شده اند.

فلاح ، همچنین هیات والیبال اردبیل را از لحاظ افزایش میزان پوشش بیمه ای ورزشکاران در میان 46 هیات فعال ورزشی این استان دارای رتبه اول ذکر کرد.

وی همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل را با هیات والیبال این استان مطلوب توصیف کرد و از فدراسیون نیز خواستار کمک برای آموزش کیفی سطح مربیان و تجهیز خانه والیبال اردبیل شد.

او همچنین گفت: در جمهوری آذربایجان که با استان اردبیل هم مرز است استعدادهای خوبی در ارتباط با والیبال بانوان وجود دارد که می توان با مساعدت فدراسیون والیبال از ظرفیت ها و توانایی های این کشور برای پیشرفت والیبال بانوان این استان بهره برد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، همزمان با دهه فجر خانه والیبال استان اردبیل در مراسمی با حضور محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال و جمعی از مسوولان و اهالی ورزش این استان در سالن ورزشی شهرک کوثر اردبیل افتتاح شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار