رئیس حوزه هنری یزد از پشت صحنه فیلم كوتاه «پرچم» به كارگردانی اصغر عباسی بازدید كرد.
کد خبر: ۳۸۲۲۸۶
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۱ 22 February 2017
به گزارش تابناک یزد،تصویربرداری فیلم داستانی «پرچم» به تهیه كنندگى، نویسندگی و كارگردانی اصغر عباسی كه هم‌زمان با 22 بهمن در یزد كلید خورده بود، پایان یافت.
 
این فیلم به موضوع وحدت اسلامی می‌پردازد و اتحاد اقوام در مبارزه با داعش را روایت می‌كند.
 
در این فیلم كوتاه چهار قوم ایرانی، كرد، عرب و افغانی به صورت متحد و منسجم در جبهه مقاومت سوریه به نبرد با داعش و تكفیری‌ها می‌پردازند.
 
نشان دادن وحدت و همبستگی اقوام مختلف در دفاع از اسلام ناب محمدی(ص) در مواقع حساس و اضطراری از مهمترین اهداف تولید این فیلم عنوان شده است.
 
محمدصادق كوچك‌زاده رئیس حوزه هنری یزد به همراه غفاریان مسئول واحد هنرهای تصویری این مركز با حضور در یكی از لوكیشن‌ها از پشت صحنه فیلم بازدید و با كارگردان و عوامل آن دیدار و گفت‌وگو كردند.
 
كوچك‌زاده در این دیدار حمایت از فیلم‌سازان جوان، خلاق، اندیشمند و دارای ایده‌های ارزشمند را از اولویت‌های حوزه هنری برشمرد.
 
«پرچم» محصولی از باشگاه فیلم سوره حوزه هنری انقلاب اسلامی است كه با همكاری حوزه هنری استان یزد در مدت سه دقیقه تولید خواهد شد.
 
به گفته اصغر عباسی، تدوین، صداگذارى و امور جلوه‌هاى ویژه رایانه‌اى فیلم هم‌زمان در حال انجام است.
 
محمدرضا امیرخانی، مهدی مالكی، ملیحه خوشنام، حجت‌الله مرادپور، ابوالفضل مرادپور، هادی جادری، عیسى خان یوسفى و علی زارع‌زاده در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار