نماینده وزیر علوم در هیئت نظارت بر دانشگاه های استان، عوامل حاشیه ساز در برنامه استارت آپ ویکند در یکی از دانشگاه ها را چند تن که مسئول پذیرایی از مهمانان بودند عنوان کرد.
کد خبر: ۳۸۵۲۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۴ 27 February 2017
نماینده وزیر علوم در هیئت نظارت بر دانشگاه های استان، عوامل حاشیه ساز در برنامه استارت آپ ویکند در یکی از دانشگاه ها را چند تن که مسئول پذیرایی از مهمانان بودند عنوان کرد. به گفته دکتر «صفرزاده» مسئله یاد شده، برنامه ریزی نبوده و از سوی برنامه ریزان نیز هدایت نشده است. نماینده وزیر علوم در هیئت نظارت بر دانشگاه های استان، عملکرد روزنامه «خراسان شمالی» را در این زمینه بی طرفانه توصیف کرد و البته بر این موضوع هم تأکید کرد که دانشگاه در اوضاعی که به وجود آمد نقشی نداشته است. دکتر «صفرزاده» تصریح کرد: این موضوع کسب تجربه برای برنامه های بعدی است که دانشگاه ها در این موارد هوشیارتر و دقیق‌تر ظاهر شوند.وی ادامه داد: نباید به این موضوع پر و بال داد و آن را بزرگ کرد و این که چند نوجوان با لباس محلی که مسئول پذیرایی از مهمانان بودند در پایان برنامه و پس از برگشتن از شام تحت تأثیر محیط اقدام به حرکات موزون محلی کردند موجب شد از  اصل ماجرا که یک برنامه علمی بزرگ بود غافل شویم. وی ادامه داد: بزرگ نمایی این موضوع، چهره مناسبی از استان را به نمایش نگذاشته است و نباید این طور می شد اما هنگامی که اتفاق افتاد به آن پر و بال داده شد.البته واکنش ها به این موضوع دیروز هم ادامه داشت. مخاطبان روزنامه، ضمن گلایه از مسئولانی که این مسئله از دید آن ها در رفته است از مدعی العموم خواستار جبران این مورد بودند. البته بودند افرادی که به شدت آن را محکوم می کردند ولی معتقد بودند اهمیت پیگیری ندارد. دیروز تجمع اعتراض آمیزی نیز در مسجد دانشگاه پیام نور بجنورد شکل گرفته بود ولی خبرنگار ما موفق به حضور نشد و لذا از تعداد شرکت کنندگان و خبرهای آن بی اطلاعیم. البته سرپرست دانشگاه پیام نور بجنورد سنگ تمام گذاشت و از خبرنگار ما پذیرایی خبری کرد اما در دفترش.سرپرست دانشگاه پیام نور بجنورد به خبرنگار ما گفت: ما موظف هستیم استارت آپ ویکند در دانشگاه برگزار کنیم و از حامیان مالی این برنامه بودیم و مسئولیت تامین فضا را عهده دار بودیم. دکتر«نصرتی» افزود: سالن از ما بود و برنامه خوب شروع و خوب اجرا شد و این حرکت اشتباه در سین برنامه نبود و گویا ناگهان اتفاق افتاد. وی با بیان این که در صحبت با دانشجویان معترض آن ها قانع شدند که مقصر دانشگاه نبود تصریح کرد: پس از خروج دانشجویان از دفتر،  روند کار به یک شکل دیگر دنبال شد و این افراد در نمازخانه تحصن کردند.
رئیس بسیج دانشجویی استان هم در همین ارتباط عنوان کرد: پی گیر ریشه یابی رقص کرمانجی در مراسم دانشگاه پیام نور هستیم و تا عواملی  را که کوتاهی آنها منجر به  این رفتار نادرست شد پیدا نکنیم کوتاه نخواهیم آمد. «امینی فر» گفت: بعد از مورد استاندار خراسان جنوبی، این موضوع پیش آمد که چهره ای نازیبا از استان به مردم معرفی شده است. وی خاطرنشان کرد: ساده گذشتن از کنار این ماجرا درست نیست و این هنجار شکنی برنامه ریزی شده بوده است./روزنامه خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار