با هدف مقابله با شبیخون و جنگ فرهنگی
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اقبالیه گفت: یکی از برنامه‌های فرهنگسرای شهرداری این شهر برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزش تخصصی قرآن کریم بوده که با برگزاری این کلاس‌ها به مقابله با شبیخون و جنگ فرهنگی پرداخته می‌شود.
کد خبر: ۳۸۵۶۰۶
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۶ 27 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، فاطمه حنیفی در مراسم دیدار و تجلیل از بانوان حافظ قرآن کریم شهر اقبالیه که صبح امروز با حضور بانوان این شهر در سالن اجتماعات فرهنگسرای شهرداری شهر اقبالیه برگزار شد، اظهار داشت: شهر اقبالیه نیازمند حکمرانی فرهنگ قرآنی بوده و باید بدانیم که یاد خداوند متعال و عمل به فرامین الهی شاه کلید حل مشکلات به شمار می‌رود.

وی افزود: خداوند متعال در قرآن کریم به ترسیم باید و نبایدهای زندگی شخصی و اجتماعی انسان‌ها پرداخته و آن‌ها را به سمت کمال روحی و سعادت دنیوی و اخروی دعوت کرده است بنابراین باید فضا را به گونه‌ای مهیا سازیم که این پیام به خوبی به گوش همگان برسد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اقبالیه با بیان اینکه آمریکا و کشورهای غربی آیات روشنگر قرآن کریم را بزرگ‌ترین سد و مانع در مسیر تحقق اهداف و نقشه‌های شوم و پلیدانه خود می‌بینند، ادامه داد: این در حالی است که آن‌ها برای دستیابی و پی بردن به معنا و مفهوم عمیق آیات قرآن کریم سرمایه‌گذاری‌های میلیارد دلاری انجام داده و اندیشکده‌های مختلفی را با حضور دانشمندان راه‌اندازی کرده‌اند تا با شناخت بیشتر از دین مبین اسلام به دنبال راهکارهای لطمه زدن به جوامع اسلامی باشند.

حنیفی با بیان اینکه هیچ سعادتی بالاتر از عبادت خداوند متعال نیست، تصریح کرد: اگر خواستار سعادت دنیا و آخرت هستیم، باید در مسیر کمال‌گرایی، انسانیت، اخلاق‌مداری و معنویت گام برداریم و در این مسیر خطیر برای عمل به فرامین الهی از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

وی خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های فرهنگسرای شهرداری شهر اقبالیه برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزش تخصصی قرآن کریم و ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی بوده که با برگزاری این کلاس‌ها به مقابله با شبیخون و جنگ فرهنگی پرداخته می‌شود چراکه باورها و اعتقادات ملت را نشانه رفته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار