مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران قزوین:
مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قزوین گفت: اصلاح فرهنگ اشتغال در جامعه ایثارگران نیازمند عزم همه‌جانبه نخبگان و صاحب‌نظران است.
کد خبر: ۳۸۶۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴ 01 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، غلامرضا حقایق‌پور در کارگاه آموزشی منطقه‌ای کارکنان حوزه اشتغال بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: بیکاری از مهم‌ترین مشکلات کشور محسوب می‌شود و جامعه ایثارگران از این مشکل مستثنی نیستند.

وی افزود: امروز در هر خانواده یک فرزند بیکار وجود دارد که به دنبال شغل است تا بتواند هزینه‌های زندگی خود را تأمین کند.

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قزوین با اشاره به اینکه بیکار منجر به بروز مشکلات دیگر می‌شود، یادآور شد: افزایش معضلات و آسیب‌های اجتماعی از جمله این مشکلات است که باید برطرف شود.

حقایق‌پور با بیان اینکه مشکلات بیکاری خانواده‌های شاهد و ایثارگر باید با بهره‌گیری از راهکارهای مختلف و ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی برطرف شود، گفت: تحقق این مهم نیازمند همت و تلاش همه مسؤولان مربوطه است و ورود جدی آن‌ها را در رفع مشکلات بیکاری می‌طلبد.

این مسؤول با بیان اینکه کارگاه آموزشی با حضور مسؤولان و کارشناسان اشتغال بنیادهای پنج استان کشور برگزار شده است، بیان کرد: در این کارگاه کارکنان بنیاد باید تجربیات و اندوخته‌های خود را به یکدیگر انتقال دهند تا در راستای رفع مشکلات بیکاری جامعه ایثارگران گام‌های ارزنده‌ای برداشته شود.

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قزوین با بیان اینکه امروز هر فردی نیازمند شغلی است که پایدار، با تسهیلات خوب و در دستگاه دولتی باشد، عنوان کرد: این‌گونه نگاه کردن به اشتغال درست نیست و برای اصلاح آن نیازمند عزم همه‌جانبه است.

حقایق‌پور بیان کرد: در تغییر فرهنگ اشتغال باید همه مسؤولان، نخبگان، صاحب‌نظران و اصحاب رسانه ورود پیدا کنند تا این نوع نگاه به اشتغال اصلاح شود.

وی با اشاره به اینکه در رفع مشکل یاد شده باید نخبگان و صاحب نظران ورود پیدا کنند تا بتوانیم این فرهنگ را تغییر دهیم، افزود: البته تغییر فرهنگ کار ساده‌ای نیست، زمان‌بر است تا بتوانیم آن را تغییر دهیم.

در ادامه جلسه هر یک از رؤسای ادارات اشتغال استان‌ها، دیدگاه‌ها و نظرات خود را در رفع مشکلات بیکاری فرزندان شاهد و ایثارگر بیان کردند.

مدیرکل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه این کارگاه نظرات و دیدگاه‌های خود را در زمینه رفع بیکاری فرزندان شاهد و ایثارگر بیان کرد.

حجت‌الله امانی در این کارگاه آموزشی نکات لازم را به کارکنان حوزه اشتغال بنیاد بیان کرد و از آن‌ها خواست در تکریم ارباب‌رجوع مصمم بوده و در راستای رفع مشکلات بیکاری آن‌ها تلاش کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار