رئیس سازمان برنامه‌وبودجه استان فارس از افزایش 117 درصدی بودجه استان فارس نسبت به بودجه سال قبل، در لایحه پیشنهادی دولت خبر داد.
کد خبر: ۳۸۸۶۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۴ 04 March 2017
تابناک فارس به نقل از فارس: ساسان تاجگردون بعدازظهر امروز در آخرین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان فارس اظهار داشت: اعتبارات استان فارس در سال رو به اتمام در بخش درآمدی معادل 2 هزار و 130 میلیارد تومان بوده که 20 رصد رشد نسبت به سال قبل را شاهد بوده و بنابر عملکرد 10 ماهه تحقق 74 درصدی داشته که سهم زیادی از سقف درآمدی با تلاش اداره کل مالیاتی محقق شده و تا پایان سال کل مبلغ تعهد درآمدی 2 هزار و 130 میلیارد ریال تأمین می‌شود.

وی افزود: اعتبارات هزینه‌ای فارس از محل بودجه عمومی دولت 446 میلیارد شامل حقوق و مزایا و سایر بوده که تمام نقدینگی بخش اعتبارات عمرانی وصول‌شده است.

تاجگردون ادامه داد: لایحه بودجه 96 هنوز ابلاغ نشده اما پیش‌بینی منابع عمومی دولت 3 هزار و 983 میلیارد تومان بوده و بخش هزینه‌ای قانون بودجه امروز در مجلس نهایی می‌شود.

وی اضافه کرد: سهم فارس در لایحه بودجه 96 رشد 117 درصدی داشته و از 468 میلیارد تومان به یکهزار و 18 میلیارد تومان افزایش‌یافته که لزوم دقت کامل در سیاست‌گذاری مالی و توزیع مناسب اعتبار در پروژه‌های نیمه‌تمام را الزامی می‌سازد.

یدالله رحمانی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس نیز در این جلسه گفت: در بحث اقتصاد مقاومتی بخشنامه کردیم فرمانداران و دستگاه‌های اجرایی تجهیزات موردنیاز مرتبط با وظایف قانونی خود را از تولیدکنندگان داخلی خریداری کنند و پیمانکاران و سازندگان که نیاز به اقلام مصرفی دارند نیز باید از همین بخشنامه پیروی کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار