برای سهولت در تهیه مواد مورد نیاز ایام نوروز
معاون امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: در روزهای آینده بازارهای محلی در قزوین و شهرستان‌ها با همیاری شهرداری‌ها و فرمانداری شهرستان‌ها برای سهولت در تهیه مواد مورد نیاز ایام نوروز برپا می‌‌شود.
کد خبر: ۳۸۸۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۵ 05 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، منوچهر حبیبی در یازدهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان قزوین که در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان برگزار شد، اظهار داشت: این جلسات از دو ماه پیش به صورت پیوسته و هفتگی با هدف بهبود وضعیت بازارهای استان قزوین و نظارت کامل برگزار می‌شود.

وی افزود: بازارهای استان قزوین با تلاش‌های مسؤولان اجرایی در حال حاضر از لحاظ قیمت، کیفیت و فراوانی در وضعیت متعادلی قرار دارد.

معاون امور اقتصادی استاندار قزوین مطرح کرد: نیازمندی و مصرف مردم به 11 کالا از جمله برنج، شکر، روغن، گوشت قرمز، گوشت سفید و غیره سبب نظارت و پیگیری بیشتر مسؤولان در زمینه‌های کیفیتی و قیمتی این کالاها شده است.

حبیبی عنوان کرد: طبق تقسیم کار انجام شده برای توزیع کالاهای اساسی، تأمین میوه ایام عید به عهده سازمان تعاون روستایی، تأمین گوشت قرمز و سفید به عهده شرکت پشتیبانی دام و تأمین شکر و برنج به عهده شرکت غله است.

این مسؤول مطرح کرد: پس از پرس‌وجو در میان مردم در خصوص قیمت و کیفیت اقلام عرضه شده در نمایشگاه بهاره استان قزوین متوجه رضایتمندی شهروندان در خصوص کیفیت بالای اجناس ارائه شده و تخفیف 20 درصدی آنان شدیم.

معاون امور اقتصادی استاندار قزوین ادامه داد: در روزهای آینده بازارهای محلی در قزوین و شهرستان‌ها با همیاری شهرداری‌ها و فرمانداری شهرستان‌ها برای سهولت در تهیه مواد مورد نیاز ایام نوروز برپا می‌‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار