در سفرهای نوروزی سال جاری
جانشین پلیس راهور استان قزوین با اشاره به آمار جانباختگان حوادث رانندگی در محورهای مواصلاتی کشور گفت: در تعطیلات نوروزی سال جاری، 964 نفر از هموطنان در سفرهای نوروزی جان خود را از دست داده‌اند.
کد خبر: ۳۸۹۹۲۹
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۸ 06 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، پلیس راهور در راستای بهره‌گیری از ظرفیت و مشارکت دانش‌آموزان با هدف کاهش تصادفات به ویژه در ایام نوروز همایش همیاران پلیس را ظهر امروز در سالن همایش قائم(عج) شهرداری قزوین برگزار کرد.

جانشین پلیس راهور استان قزوین در این همایش اظهار داشت: برگزاری همایش آماده‌باش همیاران پلیس به این دلیل اهمیت دارد که از ظرفیت دانش‌آموزان در زمینه کاهش تصادفات و جرایم رانندگی استفاده شود چراکه آن‌ها آینده‌سازان کشور بوده و نقش مهمی را در این زمینه ایفا می‌کنند.

حسین صحرایی افزود: با توجه به افزایش تصاعدی سفرهای نوروزی بی‌توجهی به قوانین و مقررات موجب می‌شود که تعدادی از هموطنان، سال جدید را با خاطره بد و ناگوار آغاز کنند.

وی با بیان اینکه در تعطیلات نوروزی سال جاری، 964 نفر از هموطنان در سفرهای نوروزی جان خود را از دست داده‌اند، گفت: این آمار در نوروز سال گذشته یک هزار و 80 نفر بود که آمار سال جاری نسبت به سال گذشته کاهش 116 نفری را نشان می‌دهد.

جانشین پلیس راهور استان قزوین اضافه کرد: با وجود کاهش در آمار تلفات نوروزی هنوز فاصله بسیاری با استانداردهای جهانی وجود دارد و باید تمام دستگاه‌های مربوطه به ویژه هلال‌احمر به پلیس راهور کمک کند تا این آمار به کمترین میزان برسد و مردم شاهد اتفاقات ناگوار در نوروز نباشند.

گفتنی است در این همایش 200 دانش‌آموز از چهار مدرسه ابتدایی شهر قزوین حضور داشتند که 150 دانش‌آموز پسر و 50 نفر آن‌ها دختر بودند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار