در این تازه های پلیسی استان شاهد اتفاقات و ابتکارات جالبی از مجرمان هستیم!در این تازه های پلیسی بخوانید:فرار از زندان به سبک مرودشتی!؛خیانت کارت شارژی به دوست هم دانشگاهی!؛کشف یک بازار کالای قاچاق با تنوع بالا!؛کشف محموله سنگین تریاک آهنی!
کد خبر: ۳۹۰۱۸
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۲ 26 May 2015
4 و نیم تن گوشت گوشت قرمز و ماهی غیر مجاز
سرهنگ حسین خلیفه با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران پاسگاه انتظامی "هرمود" این شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون یخچال‌دار مظنون و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو مشخص شد که حامل 3 تن گوشت قرمز و 1400 کیلوگرم گوشت ماهی غیر مجاز و فاقد پروانه بهداشتی است.

فرمانده انتظامی لارستان تصریح کرد: همچنین در بازرسی‌های تکمیلی مأموران تعداد دو هزار و 953 عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی از این خودرو کشف و در این راستا دو نفر متهم دستگیر شدند.


فرار از زندان با سند جعلی

 
نقشه فرار از زندان ماهرانه بود اما تبهکاران در آخرین گام ناکام ماندند. جاعلان سند یک زمین در آخرین مرحله و هنگامی که قصد داشتند سند را به عنوان وثیقه تحویل دادگستری دهند، در مرودشت استان فارس شناسایی شدند.

سرهنگ علی شیبانیان فرمانده پلیس مرودشت استان فارس گفت: مأموران پلیس آگاهی مطلع شدند که افرادی قصد دارند با سپردن یک سند جعلی یکی از زندانیان را آزاد کنند به همین جهت موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دارند.

سرهنگ شیبانیان ادامه داد: مأموران به صورت شبانه‌روزی به بررسی موضوع پرداختند و پس از شناسایی کامل جاعلان با هماهنگی قضایی به صورت نامحسوس محل دادگاه را تحت نظر قرار دادند.وی افزود: مأموران پس از چند روز مراقبت‌های ویژه سرانجام، جاعلان که سه مرد بودند هنگامی که قصد تحویل سند به عنوان وثیقه را داشتند، دستگیر کردند.

این مقام پلیسی خاطرنشان کرد: این سند جعلی مربوط به قطعه زمینی به ارزش بالغ بر ۵ میلیارد و پانصد هزار ریال بود که جاعلان در نظر داشتند با قراردادن آن به عنوان وثیقه یکی از زندانیان سابقه‌دار را از زندان، آزاد کنند.


313 کیلوگرم تریاک،این بار در بار خاک آهن

سردار "احمد علي گودرزي" گفت: مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "ني ريز" هنگام كنترل خودروهاي عبوري در ايست و بازرسي "قطرويه"، به يك دستگاه كاميون تريلر كه حامل بار خاك آهن بود، مظنون شدند.

وي ادامه داد: بلافاصله خودرو توسط مأموران متوقف و در بازرسي از آن مقدار 313 كيلوگرم ترياك كه به صورت ماهرانه اي در داخل بار جاسازي شده بود، كشف شد.

اين مقام ارشد انتظامي گفت: در اين رابطه يك دستگاه خودرو پرايد كه به عنوان اسكورت محموله عمل مي كرد، نيز توقيف شد.

سردار "گودرزي" با اشاره به دستگيري چهار نفر متهم در اين عمليات و معرفي آنان به مرجع قضائي افزود: شهروندان مي توانند اخبار و اطلاعات خود پيرامون موضوع مواد مخدر را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

تصادفی با 8 مصدوم

حادثه رانندگی در مسیر کوار- فیروزآباد 8 مصدوم برجا گذاشت .

برخورد دو دستگاه پژو 405 با یک دستگاه پراید عصر امروز در 30 کیلومتری مسیر کوار- فیروزآباد 8 مصدوم بر جا گذاشت .

سرهنگ سیروسی ، فرمانده پلیس راه شمال فارس علت این حادثه را انحراف به چپ یکی از دو خودرو پژو اعلام کرد .

خیانت کارت شارژی به دوست هم دانشگاهی!

رئیس پلیس فتای استان فارس در تشریح این خبر گفت: فردی 21 ساله در شیراز پس از بازگشت از دانشگاه با یکی از دوستانش برای بازی به گیم‌نت رفته و سرگرم بازی می‌شود که در این میان برای برقراری تماس به خرید شارژ سیم‌کارت اعتباری نیاز پیدا می‌کند، اما از آنجا که سرگرم شده و محو در بازی است، کارت خود را به دوستش داده و به او می‌گوید، برایش کارت شارژ تهیه کند.

سرهنگ سید‌موسی حسینی ادامه داد: دوست خیانت‌کار نیز پس از خرید کارت شارژ به خودپرداز بانک مراجعه کرده و رمز دوم را فعال می‌کند و پس‌ از آن شاکی متوجه می‌شود از حسابش 360 هزار تومان به‌صورت اینترنتی و از طریق خرید کارت شارژ برداشت ‌شده است.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا در اقدامات اولیه خود آدرس اینترنتی محل سرقت را شناسایی می‌کنند و مشخص می‌‌شود دریکی از کافی‌نت‌های شیراز این برداشت‌ها صورت گرفته است.

این مقام انتظامی با اشاره به شناسایی و دستگیری متهم افزود: شهروندان به افراد اعتماد بی‌جا نکرده و همواره سیستم پیامکی حساب بانکی خود را فعال کنند تا در صورت انجام هرگونه تراکنش بانکی، پیامک آن ارسال شود.

کشف یک بازار کالای قاچاق!

محموله 400 میلیون ریالی قاچاق در استان فارس کشف شد .
فرمانده انتظامی مهر گفت: ماموران انتظامی این شهرستان در بازرسی از یک دستگاه نیسان سه دستگاه ماشین لباسشوئی و هزار قوطی انواع نوشیدنی خارجی قاچاق کشف کردند.

سرهنگ مسعود ظهرابی افزود: همچنین ماموران شهرستان مهر یک دستگاه اتوبوس، دو دستگاه خودرو پژو پارس و یک دستگاه سمند را متوقف و در بازرسی از آن ها دو هزار و 268 قوطی نوشیدنی، 280 کیلو گرم برنج ، 8 دستگاه دوچرخه،30 عدد چمدان، 20 طاقه پارچه، 16 روغن موتور، 115 بسته چای و 6 بطری چهار لیتری روغن خارجی قاچاق کشف کردند.

سرهنگ ظهرابی گفت: در این رابطه پنج متهم دستگیر و به مقام قضائی معرفی شدند .



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار