رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: مجلس و دولت باید خارج از فضای سیاسی کشور مانع خروج نخبگان از کشور شده و در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند.
کد خبر: ۳۹۰۵۴۰
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹ 07 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری تسنیم از قزوین، منوچهر مهرام صبح امروز در آیین تجلیل از رئیس سازمان انرژی اتمی با عنوان «صالح فرزانه» که در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین برگزار شد اظهار داشت: مراسم تجلیل از شخصیت‌های بزرگ و فرزانگان کشور امری مهم و ضروری بوده که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی بیان کرد: علی‌اکبر صالحی مایه افتخار استان و کشور بوده و در راه‌اندازی دانشگاه‌های علوم پزشکی، دانشگاه آزاد و همچنین دانشگاه بین‌الملل امام خمینی(ره) نقش به‌سزایی داشته‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین تصریح کرد: دانشمندان و فرهیختگان و عالمان به عنوان سرمایه‌های انسانی جوامع هستند که باید در راستای پیشرفت کشور از ظرفیت آنها بهره‌گیری کرد.

مهرام با اشاره به اینکه توجه به متخصصان و نخبگان پزشکی امری ضروری است، خاطرنشان کرد: متاسفانه کشورهای منطقه در پی دانه‌پاشی برای نخبگان هستند و فراهم کردن زمینه‌ای برای این مهم امری ساده‌لوحانه است.

وی گفت: متاسفانه جرقه خروج نخبگان از کشور زده شده و این مهم باید مورد توجه قرار گیرد که ارزش کار محققان نباید با ترازوی مادی سنجیده شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین خاطرنشان کرد: مجلس و دولت باید خارج از فضای سیاسی کشور مانع خروج نخبگان از کشور شده و در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار