سیدمصطفوی:
مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: این نهاد در ترویج فرهنگی ایثار و شهادت اقدامات مهم و ماندگاری را انجام داده است و هم اکنون مدارس استان مزین با نام شهدا فرهنگی هستند.
کد خبر: ۳۹۱۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷ 08 March 2017
به گزارش تابناك آذربايجان غربي:

 فریدون سیدمصطفوی، روز چهارشنبه در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت آموزش و پرروش آذربایجان غربی افزود: 777 شهید دانش آموز و 143 شهید فرهنگی جزو افتخارات این نهاد بوده و می توان از این فرصتها جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در مدارس بهره برد.

وی بیان کرد: آشنا کردن دانش آموزان با نام شهدا و آرمانهای آنها نباید مورد غفلت قرار گیرد چرا که در  دین اسلام جهاد در راه خدا دارای جایگاه خاص و جزو فروع دین است.

سید مصطفوی ادامه داد: قرار است تا در شهریور ماه سال آینده کنگره شهدای استان برگزار شود و آموزش و پرورش نیز مسئولیت بخش دانش آموزی این کنگره را برعهده دارد.

وی اظهار کرد: بیان رشادتهای شهدا در قالبهای مختلف هنری نیز می تواند اثر گذار باشد و برای این ماندگاری می توان از کانون پرورش فکری نیز دعوت به همکاری کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی بیان کرد: در بسیاری از اوقات در پرداختن به موضوع ایثار و شهادت غفلت می شود که این نهاد نباید دچار این غفلت شود.

آذربایجان غربی دارای 12 هزار شهید است که در طول عمر انقلاب اسلامی جان خود را نثار انقلاب و نظام اسلامی کرده اند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار