رئیس دفتر نمایندگی نظام مهندسی ساختمان در آبیک مطرح کرد
رئیس دفتر نمایندگی نظام مهندسی ساختمان در شهرستان آبیک گفت: تعداد 35 دفتر طراحی مهندسی در شهرستان آبیک فعالیت دارد.
کد خبر: ۳۹۳۹۰۶
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸ 13 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از آبیک، سیدمحمد عبادی در مراسم بزرگداشت مقام مهندس که صبح امروز در سالن آمفی‌تئاتر شهید آوینی مجتمع فرهنگی و هنری باران شهرستان آبیک برگزار شد، با اشاره به تأسیس این دفتر در سال 85 اظهار داشت: حدود 11 سال است که این دفتر به مردم شهرستان خدمات فنی و مهندسی ارائه می‌دهد.

وی افزود: در حال حاضر 176 عضو دارای پروانه در رشته‌های عمران، معماری، تأسیسات، مکانیکی، تأسیسات برقی، نقشه‌برداری، شهرسازی و ترافیک توسط دفتر نمایندگی شهرستان آبیک فعال است.

رئیس دفتر نمایندگی نظام مهندسی ساختمان در شهرستان آبیک به وقوع اتفاقات خوب برای نظام مهندسی ساختمان این شهرستان طی امسال اشاره کرد و گفت: از اتفاقات خوب در این رابطه می‌توان به تشکیل کمیسیون فرهنگی و رفاهی و پیگیری زمین از راه و شهرسازی جهت ساخت مجتمع فرهنگی ورزشی برای اعضا اشاره کرد.

عبادی افزود: قول ساخت مجتمع مذکور از سوی هیئت مدیره در صورت تأمین زمین مورد نظر داده شده است.

وی از انجام فرم سه برای ساختمان‌های یک و دو طبقه و انجام  پروژه‌های گروه «د» در شهرستان آبیک را از اتفاقات خوب نظام مهندسی ساختمان ذکر و خاطرنشان کرد: توزیع نظارت برای پروژه‌های صنعتی و بخشداری را می‌توان از دیگر فعالیت‌های نظام مهندسی ساختمان دانست.

این مسؤول اضافه کرد: کنترل‌کننده نقشه‌های شهرستان آبیک از مهندسان این شهرستان باشد که این موضوع و سایر موارد دیگر از اتفاق‌های خوب امسال در نظام مهندسی ساختمان است.

رئیس دفتر نمایندگی نظام مهندسی ساختمان در شهرستان آبیک یادآور شد: تعداد 35 دفتر طراحی مهندسی در این شهرستان فعالیت دارد.

علی رحمانی فرماندار شهرستان آبیک هم در این مراسم ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری مراسم روز مهندس، مطالبی در زمینه اهمیت نقش و جایگاه مهندسان در شهرستان آبیک بر رعایت بیش از پیش اصول و قواعد مهندسی و خدمات‌رسانی به مردم با نگاه مساعد و انجام امور به طور قانونی و اصولی تأکید کرد.

به گزارش فارس، در این مراسم علاوه بر فرماندار آبیک و رئیس دفتر نمایندگی نظام مهندسی ساختمان در شهرستان آبیک، فضل‌الله اکبری‌زیارانی و عبدالله ملک‌پور نایب رئیس و سخنگوی شورای شهر آبیک و مهندسان شهرستان آبیک حضور داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار