اهم اقدامات حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری ارومیه در استقبال از سال نو تشریح شد.
کد خبر: ۳۹۶۸۳۷
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶ 19 March 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی:

 سیروس ذاتی، معاون حمل و نقل شهرداری ارومیه  در بیان جزئیات این خبر اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به سال نو، سازمانهای تابعه معاونت حمل و نقل و ترافیک طبق روال سالهای گذشته اقداماتی به منظور استقبال از سال نو انجام داده که این اقدامات توسط سازمانهای حمل و نقل و ترافیک، تاکسیرانی، اتوبوسرانی و پایانه های مسافربری صورت گرفته است.

ذاتی در خصوص اقدامات صورت گرفته توسط سازمان حمل و نقل و ترافیک اعلام کرد: این اقدامات شامل؛ نصب تابلوهای راهنمای مسیر در نقاط مورد نیاز، نصب چراغ های LED در سرعت گیرها، افزایش ساعات کاری مراکز معاینه فنی و نظارت بر کار آنها، بهسازی جایگاههای سوخت گیری CNG، شستشو و نظافت، رنگ آمیزی و دمونتاژ تابلوها و علائم راهنمائی و رانندگی سطح شهر، سرویس و تعمیر چراغ های راهنمایی، تعویض و ترمیم تجهیزات ترافیکی فرسوده، رنگ آمیزی و نظافت تابلوهای بازتابش سطح شهر و ورودی های شهر و همچنین خط کشی ترافیکی معابر اصلی و مبادی ورودی شهر می باشد.

وی افزود: در سازمان اتوبوسرانی هم مجموعه فعالیت هایی صورت گرفته که اهم آنها عبارتند از؛ رنگ آمیزی تعداد100عدد سایبان در سطح شهر، نصب 5 عدد سایبان در نقاط مختلف شهر و تعمیر سایبانهای موجود، شستشوی تمامی ایستگاهها و سایبانها، رفع نقص فنی وظاهری اتوبوس ها، دایربودن تعمیرگاه در ایام تعطیل به صورت تمام وقت، نصب بنر تبریک سال نو در اتوبوس ها و ایستگاههای سطح شهر و اکیپ های بازرسی سازمان در ایام تعطیلات نظارت مستمری بر نحوه خدمات دهی ناوگان اتوبوسرانی خواهند داشت.

سیروس ذاتی درخصوص فعالیت سازمان تاکسیرانی جهت استقبال از سال نو بیان داشت: یکی از مهمترین اقدامات سازمان تاکسیرانی در استقبال از سال نو، انتخاب تعدادی از تاکسی ها به عنوان راهنمای گردشگری می باشد که توسط اداره کل میراث فرهنگی آموزش های لازم را طی نموده و در ایام تعطیلات نوروز با برچسب " راهنمای افتخاری گردشگری" در سطح شهر فعالیت می کنند و مسافران و گردشگران را راهنمایی می کنند.  همچنین در این سازمان وضعیت ظاهری تاکسی های فرودگاه و ترمینال مورد بازبینی قرارگرفته و درخصوص نحوه گرفتن نرخ کرایه نظارت جدی از سوی بازرسان صورت می گیرد.  علاوه براین در ایام نوروز گشت های بازرسی به صورت شبانه روز بر نحوه خدمات دهی تاکسی ها نظارت خواهند داشت و همکاران ستادی در این ایام بر طبق برنامه شیفت بندی شده در ستاد حضور خواهند داشت.

معاون حمل و نقل و ترافیک درخصوص اقدامات سازمان پایانه های مسافربری گفت: سازمان پایانه های مسافربری جهت استقبال از سال نو اقدام به نظافت و گل کاری محوطه پایانه های مسافربری نموده و همچنین جهت راهنمایی مسافران نوروزی، تابلوهای راهنما را در محوطه پایانه نصب نموده است. از جمله اقدامات دیگر سازمان آماده سازی و بهسازی سرویس های بهداشتی، استراحتگاه مسافرین، نمازخانه و اتاق مادر و کودک می باشد. علاوه براین، ارائه خدمات شبانه روزی سالن غذاخوری و غرفه های تنقلات، تهیه نقشه شهرراهنمای ارومیه و توزیع آن در بین مسافران، نصب پیام تبریک سال نو در محوطه پایانه ها و حضور همکاران ستادی به صورت شبانه روزی جهت پاسخگویی به سوالات و راهنمایی مسافران از جمله اقدامات این سازمان برای استقبال از سال نو می باشد.

مهندس ذاتی در پایان ضمن تبریک پیشاپیش سال نو به شهروندان ادامه داد: ازعموم همشهریان عزیز تقاضا داریم که قبل از سفر نسبت به سالم بودن خودرو اطمیان حاصل نموده و نکات ایمنی را رعایت نمایند، همچنین در ایام نوروز نسبت به رعایت مقررات و قوانین راهنمایی و رانندگی توجه ویژه داشته باشند تا شاهد حوداث ناگوار رانندگی و ترافیکی در این ایام نباشیم و سفر ایمن و آسوده داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار