فرمانده انتظامی پلدختر گفت: 62 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۴۰۱۷۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۶ 04 April 2017
 صفر عبدالوند فرمانده انتظامی پلدختر روز دوشنبه در جمع خبرنگاران این شهرستان، اظهار داشت: با توجه به اطلاعات بدست آمده نیروی انتظامی جهت دستگیری و انهدام یک باند مخوف توزیع مواد مخدر در این شهرستان بلافاصله وارد عمل شد .


وی افزود: این نیرو با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان لرستان طی یک عملیات باند توزیع مواد مخدر را که قصد جابجایی مواد مخدر از استان‌های جنوبی به یکی از شهرستان‌های استان لرستان را داشت، منهدم کرد .


فرمانده انتظامی پلدختر گفت: این باند، مواد مخدر را در یک دستگاه سواری زانتیا جاسازی کرده بود که در گردنه طول‌کش واقع در 10 کیلومتری شمال غربی پلدختر با اطلاع از حضور پلیس جهت امحای مواد، خودرو حامل را آتش زد.


عبدالوند افزود: در همین راستا آتش‌نشانی به محل اعزام و اقدام به خاموش‌کردن آتش نمود که پس از آن مقدار 61 کیلو و 700 گرم مواد مخدر از نوع تریاک از این خودرو کشف و ضبط شد.


وی گفت: راننده و سرنشین این خودرو بر اثر آتش‌سوزی دچار سوختگی و آسیب‌دیدگی شدند که در جهت رعایت حقوق شهروندی به بیمارستان امام‌خمینی (ره) پلدختر منتقل و جهت مداوای بیشتر به خرم‌آباد اعزام و هم‌اکنون حال عمومی آن‌ها رضایت‌بخش اعلام شده است.


عبدالوند افزود: در این رابطه یک دستگاه سواری پژو پارس که قاچاق‌چیان را همراهی می‌کرد توقیف و راننده آن نیز توسط نیروی انتظامی دستگیر شد.


فرمانده انتظامی پلدختر گفت: در این عملیات سه نفر قاچاقچی ساکن استان‌های جنوبی کشور دستگیر و بازداشت شدند و خودرو حامل مواد مخدر سوخته و از بین رفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار