مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی گفت: چهار طرح هادی و 700 واحد مسکن مقاوم در روستاهای استان آماده بهره برداری است که همزمان با 21 فروردین سالروز تاسیس بنیاد مسکن به بهره برداری می رسد
کد خبر: ۴۰۳۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷ 06 April 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی:محمود بدلی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اقزود: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر 115 میلیارد و 325 میلیون ریال به بهره بردای می رسند و با راه اندازی آنها 2 هزار و 300 خانوار از مزایای آنها بهره بند می شوند.

وی اضافه کرد: توانسته ایم تا به امروز برای 2 هزار و 165 روستای بالای 20 خانوار استان نقشه طرح هادی تهیه کنیم که این طرح در 501 روستا با اقداماتی نظیر اصلاح و بازگشایی معابر، جدول گذاری، آسفالت و سنگ فرش معابر به اجرا درآمده است.

وی ادامه داد: در قالب اجرای طرح های بهسازی و بازسازی مسکن نیز توانسته ایم این طرح را در 76 هزار واحد مسکونی روستایی شروع کنیم که 71 هزار و 500 واحد آنها تحویل روستاییان داده شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی اظهار کرد: در بخش مسکن مهر نیز این اداره کل در شهرهای زیر 25 هزار نفر استان 11 هزار خانوار صاحب مسکن شده اند.

وی با اشاره به سنددار کردن مساکن استان افزود: تا کنون 75 درصد از اماکن روستایی و شهری زیر 25 هزار نفر جمعیت استان سند دار شده است.

بدلی بیان کرد: ایمن سازی روستاهای در معرض خطر، بازسازی مناطق سانحه دیده، مشارکت برای ساخت مسکن معلولین، ساخت خانه عالم، ساخت کتابخانه از دیگر فعالیت های این نهاد مردمی در آبادانی روستاها و شهرهاست.

طرح هادی روستایی با هدف ایجاد تسهیلات لازم جهت بهبود مسکن روستاییان، هدایت فیزیکی روستاها و تامین عادلانه امکانات انجام می گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار