رئیس جهمور ایران اسلامی با حضور در سرخه، بر مزار پدر و مادر خود حاضر و ضمن قرائت فاتحه خواستار علو درجات از خدای متعال برای آن درگذشتگان شد.
کد خبر: ۴۰۳۳۸۷
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۲ 06 April 2017

به گزارش تابناک سمنان،  حسن روحانی که در سفری یک روزه به استان سمنان سفر کرده بود قبل از حضور در همایش فعالان، احزاب و گروه‌های سیاسی این استان،به سرخه زادگاهش نیز سفر کرد تا بر مزار پدر و مادر خود حضور یابد.

حاجیه خانم پیوندی مادر رئیس جمهور در نخستین روز فروردین ماه۹۴در سرخه درگذشت و پیکرش با حضور رئیس جمهور در کنار همسر خود حاج اسدالله فریدون که چند سال پیش به دیار باقی شتافته بود، به خاک سپرده شد.

افتتاح و آغاز ۱۸ طرح عمرانی و اقتصادی در بخش های خودرو سازی، آبیاری کشاورزی، راه، امداد و نجات، جاده و حمل و نقل ریلی و ... با اعتبار یک هزار و ۶۷۱میلیارد تومان در زمره برنامه های سفر یک‌روزه روحانی به دیار قومس است.

افتتاح فرودگاه سمنان، قطار محلی تهران-ورامین-گرمسار، قطار شهری تهران-گرمسار، افتتاح یک هزار و ۷۵۸واحد مسکونی مسکن مهر، روشنایی بزرگراه حرم تا حرم، اجرای سه طرح روگذر، و پل در شهرهای استان سمنان و افتتاح سه طرح صنعتی با اعتبار ۲۶۲میلیارد تومان در زمره برنامه های سفر حسن روحانی است.

روحانی لحظاتی قبل دیار قومس را به مقصد تهران ترک کرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار