معاون انجمن صنعت کاشی و سرامیک ایران با اشاره به اهمیت جلوگیری از واردات کاشی به کشور گفت: به زودی ۲۰ واحد تولید کاشی و سرامیک در استان یزد راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۴۰۵۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۸ 28 May 2015
به گزارش تابناک یزد ، نصرالله شریف‌فرد در همایش ملی نقش معدن و صنایع معدنی در اقتصاد و توسعه کشور که در یزد برگزار شد، با بیان اینکه تاکنون 5 کارخانه تولید کاشی و سرامیک در کشور تعطیل شده، اظهار داشت: بیش از 300 میلیون متر مربع کاشی در استان یزد تولید می‌شود.

معاون انجمن کاشی و سرامیک کشور با اشاره به راه‌اندازی بیش از 20 واحد تولید کاشی در استان یزد گفت: در حال حاضر بیش از 87 واحد کاشی و سرامیک در استان یزد مشغول فعالیت هستند.

شریف‌فرد مازاد تولید کارخانه ‌های تولیدی کاشی و سرامیک را بیش از 300 میلیون متر مربع در سال عنوان کرد و صادرات را تنها راه بیرون رفت از معضلات صنعت کاشی و سرامیک در شرایط کنونی کشور دانست.

وی با اشاره به اشتغال بیش از 50 هزار نفر از جمعیت استان یزد در صنایع مرتبط با کاشی و سرامیک گفت: جلوگیری از واردات کاشی و سرامیک و اصلاح تعرفه گمرکی در واردات کاشی از جمله راه‌های بیرون رفت از معضلات فعلی صنعت کاشی در کشور است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار