معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد برنامه های هفته سلامت را در استان اعلام کرد و گفت: در این هفته برنامه های متنوع بهداشتی، فرهنگی و آموزشی برگزار می شود.
کد خبر: ۴۰۸۲۰۷
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱ 16 April 2017
به گزارش تابناک یزد،محمد حسن لطفی  افزود: 'زندگی سالم، با نشاط و امید' شعار امسال هفته سلامت است که برنامه های پیش بینی شده براساس این شعار و روز شمار تعیین شده، اجرایی می شود.
وی نشست خبری با اصحاب رسانه ، برگزاری همایش پیاده روی ، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، برپایی ایستگاه سلامت و نواختن زنگ سلامت را از جمله برنامه های این هفته بیان کرد.
لطفی اظهار کرد: برگزاری مسابقه نقاشی بین کودکان، ارائه گزارش حوزه سلامت از سوی مدیران شبکه بهداشت و درمان ، برگزاری جشنواره غذای سالم ، برگزاری دو همایش نان سالم و غذای سالم و جنگ سلامت با حضور مراقبین سلامت از دیگر برنامه های هفته یاد شده است.
وی همچنین از آغاز طرح ﻃﺮﺡ ﻭﺍﺭﻧﻴﺶ ﻓﻠﻮﺭﺍﻳﺪ در این هفته خبر داد و گفت: همچنین یک پایگاه سلامت هم در این استان افتتاح می شود.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد خاطر نشان کرد: سلامت از حوزه های مهم است و مشارکت همگانی در ارتقای سطح سلامت یک نیاز ضروری است.
لطفی آموزش عمومی به مردم را مهمترین راهکار در ارتقای سطح سلامت جامعه مهم خواند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار