استاندار قزوین:
استاندار قزوین با اشاره به برگزاری اجلاس بین‌المللی مجمع شهرهای اسلامی گفت: کیفیت مناسب میزبانی و برگزاری برنامه‌های مربوط به این اجلاس تأثیر بسزایی در مشارکت مردم در انتخابات دارد.
کد خبر: ۴۰۸۲۴۹
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳ 16 April 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، فریدون همتی در جلسه هماهنگی اجلاس بین‌المللی مجمع شهرهای اسلامی که صبح امروز در سالن جلسات استاندار قزوین برگزار شد، اظهار داشت: باید از میزبانی این اجلاس که به استان قزوین واگذار شده برای معرفی ظرفیت‌های استان و شهر قزوین بهره برد تا ظرفیت گردشگری و آثار تاریخی مهمانان داخلی و خارجی از آن آگاهی پیدا کنند.

وی افزود: کیفیت مناسب میزبانی و برگزاری برنامه‌های مربوط به این اجلاس تأثیر بسزایی در مشارکت مردم در انتخابات دارد و زمانی که یک استان میزبانی اجلاس بین‌المللی را برعهده می‌گیرد ارزش این میزبانی فراتر از جنبه‌های مادی است و برگزاری این اجلاس بین‌المللی در قزوین را باید به فال نیک گرفت.

استاندار قزوین با بیان اینکه اجلاس بین‌المللی مجمع شهرهای اسلامی بنا بود که در دوحه قطر برگزار شود، عنوان کرد: پس از مذاکره این میزبانی به تهران واگذار شد و پس از رایزنی که صورت گرفت میزبانی این اجلاس بین‌المللی را قزوین به نمایندگی از کشور ایران برعهده گرفت و ارزش معنوی که در افکار عمومی ایجاد می‌شود، نشان از ظرفیت و ارزش بالای استان قزوین دارد.

همتی خاطرنشان کرد: باید تلاش‌های سطح ملی در استان قزوین افزایش یابد و جایگاه استان در تمام جوانب به سطح عالی ارتقا پیدا کند تا اگر روزی احتمال تغییر پایتخت سیاسی کشور مطرح شد، قزوین بتواند به عنوان یکی از گزینه‌های پیشنهادی معرفی شود.

وی با اشاره به اینکه پروژه‌های مختلفی در سه بخش زیربنایی و استراتژیک در قزوین انجام شد، گفت: بنا به تحقیقی که صورت گرفت نمایندگان قزوین قبل از انقلاب پیگیر رفع مشکل آب شرب این استان بودند و در سال‌های گذشته هم فردی مسؤولیت این پروژه بزرگ را نمی‌پذیرفت اما دولت یازدهم این پروژه را انجام داد و تا سه سال آینده پروژه مذکور به نتیجه می‌رسد.

استاندار قزوین مطرح کرد: 14 شهر و 200 روستا از نعمت آب شرب سالم برخوردار می‌شو‌ند و به اتمام رساندن پروژه آب‌رسانی 615 میلیارد تومان بودجه نیاز دارد که در زمان بازپرداخت بالغ بر یک هزار میلیارد تومان برای دولت هزینه در بر دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار