یک عضو فراکسيون رهروان ولايت از آخرين تصميمات درباره هيات رييسه مجلس خبر داده است.
کد خبر: ۴۰۹۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۶ 30 May 2015
به گزارش تابناک یزد، کمال الدين پيرموذن نماينده اصلاح طلب مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري آريا درباره انتخابات هيات رييسه مجلس ضمن تاييد خبر آريا مبني بر درخواست نمايندگان ازکاظم جلالي براي کانديداتوري ،گفت:باوجود آنکه تعدادي از نمايندگان مجلس و اعضاي فراکسيون رهروان ولايت از آقاي کاظم جلالي درخواست کرده اند که در انتخابات هيات رييسه کانديدا شود اما ايشان به هيچ وجه چنين درخواستي را نپذيرفته اند البته ممکن است ايشان هم کانديدا شود.
وي افزود:تاجايي که بنده اطلاع دارم ترکيب هيات رييسه تغيير چنداني نخواهد داشت.آقاي لاريجاني کماکان با راي قاطبه نمايندگان ،رييس مجلس مي شود و اگرچه آقاي بخشايش رايزني هايي را براي رياست مجلس انجام مي دهد اما شانسي نخواهد داشت.
نماينده مردم اردبيل اظهار داشت:آقايان ابوترابي فرد و محمدرضا باهنر همچنان به عنوان نائب رييس مجلس انتخاب خواهند شد  البته فراکسيون اصولگرايان مجلس هم براي اين پست کانديداي خود را معرفي خواهد کرد و در برخي از کانديداها نيز با فراکسيون رهروان ولايت مشترک خواهد بود.
وي درباره کانديداي احتمالي اصلاح طلبان براي هيات رييسه مجلس،گفت:تعدادي از نمايندگان  از آقاي پزشکيان درخواست کرده اند که براي رياست مجلس اعلام کانديداتوري کند که ايشان نپذيرفته اند.
پيرموذن تاکيد کرد:فراکسيون رهروان ولايت منش و روش اعتدالي دارد و با دولت همراه است لذا اين فراکسيون اگرچه در استيضاح فرجي دانا و دادن کارت هاي زرد به وزرا با فراکسيون اصولگرايان همراه شده است اما رهروان ولايت با رياست غيررسمي آقاي لاريجاني و رياست رسمي آقاي جلالي به دولت کمک کرده اند و به استقلال نمايندگان بها داده اند.درواقع خمير مايه اين فراکسيون اعتدال است.از اين رو اصلاح طلبان هم با رهروان ولايت همراه هستند.
وي اظهار اميدواري کرد که هيات رييسه مجلس و نمايندگان در يکسال باقي مانده از عمر مجلس نهم از کارهاي جناحي و باندي پرهيز کنند و با همدلي و همراهي دولت اولويت ها را در دستور کار قرار دهند تا  کارنامه خوب و درخشاني از خود بر جاي بگذارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار