مراسم اختتامیه جشنواره تئاتر " بهار نمایش" در تالار فجر دانشگاه شیراز برگزار شد و برگزیدگان تقدیر شدند.
کد خبر: ۴۰۹۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰ 30 May 2015

تابناک فارس به نقل از مهر:مراسم اختتامیه جشنواره "بهار نمایش" شامگاه جمعه در تالار فجر دانشگاه شیراز برگزار شد و برگزیدگان این جشنواره تقدیر شدند.

سیزدهمین دوره این جشنواره در روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه با 7 گروه راه‌یافته به بخش نمایش آثار و اجرای برنامه‌های جانبی در شیراز برگزار شد.

در روز اختتامیه تندیس و لوح تقدیر و جایزه نقدی در بخش بازیگری به محمود خداوردی و لوح تقدیر جشنواره به مهیار شاهمرادی و بهنام محسن‌زاده تعلق گرفت و از بازی غریزی مائده سیدی تقدیر شد.

بهترین کار از نگاه تماشاگران نمایش "ضلع چهارم مثلث" به کارگردانی مهیار شاهمرادی انتخاب شد و تندیس، لوح تقدیر و جایزه نقدی جشنواره را کسب کرد.

در بخش نمایشنامه دو اثر "ضلع چهارم مثلث" نوشته مهیار شاهمرادی و "چشم‌هایش" نوشته بهنام محسن‌زاده با توجه به اهمیت تالیف و تولید متون نمایشی دست اول مورد تقدیر هیئت داوران قرار گرفت.

هیئت داوران در بخش کارگردانی مهیار شاهمرادی را به دلیل طراحی صحیح میزانسن و استفاده به جا از ابزار بازیگری حائز کسب مقام نخست دانست و لوح تقدیر جشنواره را به خاطر هدایت شایسته و تحلیل صحیح به نازنین نادری اهداء کرد.

علی خواجویی، دبیر جشنواره اتفاق خوب جشنواره را جرقه ارتباط دانشگاه با اداره ارشاد عنوان کرد و اظهار داشت: بعد از مدت‌ها فضای دانشگاه شیراز پر از هنر و همدلی و همزبانی شد.

مهمانان جشنواره استاد پیشکسوت تئاتر رحیم هودی، زاوش تقوایی، نوید جعفری و مدیر فرهنگی دانشگاه شیراز بودند و از دیگر برنامه‌های مراسم اختتامیه جشنواره اجرای موسیقی کلاسیک توسط گروه موسیقی دانشگاه شیراز به سرپرستی مهرداد میهن‌خواه و خوانش بیانیه هیئت داوران بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار