عضو هیئت مدیره تشکل‌های قرآنی کشور از تمدید ثبت‌نام طرح ملی رحله تا ۲۰ خردادماه امسال در کشور خبر داد.
کد خبر: ۴۱۰۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹ 30 May 2015

تابناک فارس به نقل از تسنیم:حجت‌الاسلام علیرضا شاهسونی اظهار داشت: در حال حاضر 800 نفر برای شرکت در طرح ملی رحله ثبت‌نام کرده‌اند که براساس این طرح افراد ثبت‌نام کننده در مدارس شبانه‌روزی قرآن کریم در تعطیلات تابستان امسال حافظ چهار جزء قرآن می‌شوند.

شاهسونی تصریح کرد: ثبت‌نام طرح ملی رحله در 20 استان کشور در حال انجام است و علاقه‌مندان خواهر و برادر می‌توانند برای ثبت‌نام به سایت موسسه قرآنی، فرهنگی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) به آدرس اینترنتی www.beytolahzan.ir مراجعه کنند.

عضو هیئت مدیره تشکل‌های قرآنی کشور بیان کرد: طرح ملی رحله با مشارکت معاونت فرهنگی سازمان اوقاف، معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و تشکل‌های قرآنی کشور توسط موسسه قرآنی، فرهنگی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: همزمان با ثبت‌نام طرح ملی رحله موسسه قرآنی، فرهنگی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) ثبت‌نام حفظ یکساله قرآن کریم در مدارس شبانه‌روزی این موسسه را آغاز کرده است که علاقه‌مندان می‌توانند به سایت این موسسه قرآنی مراجعه کنند.

شاهسونی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به حفظ قرآن از سراسر کشور پس از ثبت‌نام در مدارس شبانه‌روزی قرآن در شعبه‌های موسسه قرآنی بیت‌الاحزان که بیشتر آن در روستاهای شهرستان استهبان استان فارس است در مدت یکسال حفظ قرآن را انجام داده و به شهر و دیار خود بازمی‌گردند.

وی افزود: دستاورد موسسه قرآنی بیت‌الاحزان از مدارس شبانه‌روزی تاکنون تربیت بیش از یک هزار حافظ کل قرآن بوده که گردهمایی بزرگ آن اواخر ماه گذشته در حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار