امام جمعه بوشهر گفت: جوانان استان بوشهر درابعاد گوناگون دارای استعدادهای درخشان و باالقوه‌ای هستند که باید نسبت به حل مشکلات جوانان در بخش‌های مختلف اشتغال، تحصیل و ازدواج اقدام شود.
کد خبر: ۴۱۲۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۲ 30 May 2015
تابناک بوشهر: آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با اشاره به جنایات عربستان در کشتار مردم بیگانه اظهار داشت: عملیات تروریستی مزدوران در به خاک و خون کشیدن نمازگزاران برای ایجاد تفرقه و جنگ داخلی مذهبی بین مسلمانان انجام می‌شود.

وی با تاکید بر اتحاد و وحدت مسلمانان بیان کرد: به مناسبت گرامیداشت شهادت شیعیان عربستان یادواره و بزرگداشت شهدای قطیف و دمام عربستان در بوشهر برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر حضور پرشور مردم در این مراسم افزود: از تمامی مسئولان، قشرهای مختلف مردم مختلف مردم تقاضا می‌شود با حضورفعال خود نسبت به جنایات مزدوران عکس‌العمل نشان دهند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تبریک نیمه شعبان میلاد با سعادت حضرت مهدی موعود(عج) گفت: باید تلاش شود در این روز مراسم جشن باشکوهی همراه با برنامه‌های معرفتی و بصیرتی در استان بوشهر برگزار شود.

امام‌جمعه بوشهر و به سالروز ارتحال امام(ره) و سالگرد حادثه 15 خرداد پرداخت و خاطر نشان کرد: این مراسم باید با شکوه هر چه تمامتر برگزار شد بگونه‌ای که جایگاه و شخصیت امام(ره) و نقش 15 خرداد در پیروزی انقلاب اسلامی تبیین شود.

صفایی بوشهری با گرامیداشت سالروز تولد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان به جایگاه مهم جوانان در جامعه پرداخت و افزود: جوانان به عنوان سرمایه‌های اصلی جامعه نقش مهمی در جامعه وآینده کشور دارند که باید در ابعاد گوناگون حمایت شوند.

وی افزود: جوانان استان بوشهر در ابعاد گوناگون دارای استعدادهای درخشان و باالقوه‌ای هستند که باید نسبت به حل مشکلات جوانان در بخش‌های مختلف اشتغال، تحصیل و ازدواج اقدام شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار