ابراهیم فتائی:
فتائی شعار خود را "همدلی و همزبانی مردم ، شهرداری ، شورا و مسئولان برای آبادانی شهر عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه یک مدیریت علمی را در شهر اردبیل اجرایی کنیم دواطلب این مسئولیت شده ام.
کد خبر: ۴۱۲۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۶ 30 May 2015
ابراهیم فتائی هضو هیات علمی دانشگاه آزاد اردبیل در رشته محیط زیست به عنوان سومین داوطلب تصدی مسئولیت شهرداری به ارائه برنامه های خود پرداخت.
به گزارش تابناک اردبیل، وی سخنانش را با تبریک روز جوان آغاز کرد و گفت: اگر قسمت باشد 31 خرداد ماه به اتریش برای یک کنفرانس علمی خواهم رفت و امروز برای رفتن به سفارت اتریش در تهران برنامه داشتم که به دلیل این جلسه آن را لغو کردم.
وی شعار خود را "همدلی و همزبانی مردم ، شهرداری ، شورا و مسئولان برای آبادانی شهر عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه یک مدیریت علمی را در شهر اردبیل اجرایی کنیم دواطلب این مسئولیت شده ام. 
فتائی گفت: بنده تجربه مدیریت علمی برای شهرداری اردبیل را ضروری می دانم و از شورا بخاطر مطرح کردن چهره های دانشگاهی قدردانی می کنم.
وی با اشاره به مشکلات شهر اردبیل گفت: به دلیل تاکید شورا برنامه های خود را در بازه زمانی دو ساله تدوین کرده ام که اهم آن ایجاد فضای بانشاط برای شهروندان است.
عضو هیات علمی دانشگاه طرح تفضیلی شهر اردبیل در اوایل دهه 80 را اشتباه دانست و گفت: تمرکز شهرداری اردبیل برای تراکم فروشی باعث شده است که هسته مرکزی شهر اکنون در حال خفه شدن باشد.
وی با بیان اینکه اساتید اهل فن معتقدند ناهمگونی ساخت و ساز در حال نابود کردن زیبایی و آرامش اردبیل است گفت: ایمنی، بهداشت و محیط زیست اساس برنامه های شهرسازی روز دنیا را تشکیل می دهند.
وی ادامه داد: در این مقطع زمانی در اردبیل فردی در سطح باباصفری و دکتر نایبی را نیاز داریم و فراموش نکنیم که این بزرگواران در چه زمانی به شهرداری انتخاب شدند، در زمانی که هنوز گروه های علمی در شهر ایجاد نشده بود اما اکنون در اردبیل گروه های علمی مختلف در دانشگاهها شکل گرفته و سطح تحصیلات هم بسیار بالاتر رفته است.
فتایی اظهار امیدواری کرد روزی برسد که هیچ کوچه ای در اردبیل بدون آسفالت و خدمات شهری نباشد. وی سپس ادامه داد: شهرداری با چه حسابی به تراکم سازی و افزایش بی ضابطه طبقات چراغ سبز نشان می دهد؟!
وی با طرح این سوال که اگر در گذشته به پیاده روسازی و مسیر دوچرخه سواری و غیره در خیابان سازی رعایت نشده است چرا باید اکنون نیز چنین باشد؟
وی گفت: ما در شهر اردبیل ساختمانها را باید طوری طراحی بکنیم که خانم ها هم امکان نورگیری داشته باشند نه اینکه در یک کوچه شش متری ، اجازه ساخت ساختمان شش طبقه را در مقابل خانه یک طبقه مردم بدهیم تا حریم خانه دچار نقصان شود.
فتایی گفت: متاسفانه قوانین شهرداری اجازه می دهد که ساخت و ساز کننده تخلف کند و بعد برود با رانت و جریمه موضوع را فیصله بدهد و این درست نیست.
وی تصریح کرد: به عنوان یک بسیجی اگر شورا به بنده اعتماد کند بصورت اصولی شهرداری را اداره خواهم کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
زینالی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
آفرین
من طرفدار آقای فتایی هستم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار