امام جمعه قیروكارزین گفت: برخی‌ها گمان می‌كنند برای گرفتن مسئولیت باید همه مقدسات و ارزش‌ها را پایمال کنند تا بتوانند آرای بعضی از افراد را جذب كنند، در صورتی كه مسئولیت گرفتن ارزش توهین به مقدسات را ندارد.
کد خبر: ۴۱۸۱۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۹ 03 May 2017
تابناک فارس به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی فارس: حجت‌الاسلام عنایت‌الله اكبری، امام جمعه قیروكارزین در جمع نمازگزاران مسجد جامع شهر قیر با اشاره به انتخابات پیش‌رو گفت: انتخابات در کشور ما مظهر مردم سالاری دینی و حضور مردم در حمایت از کشور و نظام اسلامی است.
وی با تصریح اینكه مردم، انقلاب اسلامی و کشور خود را دوست دارند و سرنوشت آن برای مردم مهم است، گفت: برخی‌ها گمان می‌كنند برای گرفتن مسئولیت باید همه مقدسات و ارزش‌ها را پایمال کنند تا بتوانند آرای بعضی از افراد را جذب كنند، در صورتی كه مسئولیت گرفتن ارزش توهین به مقدسات را ندارد.
اكبری با اشاره به بعضی از بد اخلاقی‌های سیاسی تأكید كرد كه نباید برای جذب کردن آرا به هر قیمتی که شده اقدام کرد، حتی کار به جایی رسیده که به مقدسات و مدافعان حرم نیز توهین می‌کنند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی قیروکارزین با یادآوری اینكه مردم ما دین خود و ائمه معصومین را دوست دارند و برای همین مقدسات و ارزش‌ها انقلاب کرده‌اند و شهید داده‌اند، گفت: مردم با حضور خود در پای صندوق‌های رای و انتخاب فرد اصلح جواب محکمی به این بداخلاقی‌های سیاسی خواهند داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار