انتقاد تند یک فعال سیاسی درخاتم:
بر باور اصلاح و صلح طلبی در جهان مفتخریم،اما افرادی ریشه دار در تفکری از جنس احمدی نژاد امروز ناجوانمردانه و تنها بر ملاک قدرت طلبی سخن می گویند.
کد خبر: ۴۲۱۵۳۰
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۵ 10 May 2017
به گزارش تابناک یزد،زهره آقاجری عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت در شهرستان خاتم بر دروغ به عنوان ریشه تمام فسادها تاکید و گفت: بر باور اصلاح و صلح طلبی در جهان مفتخریم،اما افرادی ریشه دار در تفکری از جنس احمدی نژاد امروز ناجوانمردانه و تنها بر ملاک قدرت طلبی سخن می گویند.

آقاجری در جمع مردم شهرستان خاتم بیان کرد:بهتر است از خود بپرسیم چه دولتی را با چه شرایطی به آقای روحانی تحویل دادند و با همت دولت یازدهم امروز از بحران های بسیاری گذشتیم.

وی افزود: کشوری با برنامه و سند چشم انداز 20 ساله، کشوری با اقتصاد پویا و کارآمد در دولت نهم و دهم  به کجا رسید؟سیلوهای خالی، تورم و اقتصادی ناآرام را تحویل مردم و نظام دادند.

عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ادامه داد:ما نیازمند امتداد دولت عقل گرا و توسعه باور هستیم، دولتی که با تخصص زمینه  های به وجود آمده در مسیر رفع بحران های کشور را به سرانجام برساند.

آقاجری گفت: مدعیان با عوام فریبی و وعده هایی چون افزایش یارانه و حل مشکلات به صورت معجزه به میدان آمده اند و با باورهای مذهبی مردم بازی می کنند،سوال ما این است، تیم اقتصادی و  برنامه ریزی این آقایان چه کسانی هستند؟

وی خاطرنشان کرد: آقایان با نگاه (احمدی نژاد) و تیم افرادی که کشور را به اعماق دره برده اند و با تنش های متعدد روبه رو ساخته اند  در لباسی نو به میدان آمده اند، اینبار اگر درست انتخاب نکنیم و زمین بخوریم  کشور با سر سقوط می کند و مردم دیگر تحمل تجربه اتفاقات این چنینی را ندارند.

آقاجری اظهار داشت: عملکرد آقای روحانی و دولت یازدهم نشان می دهد در این شرایط بهترین گزینه امتداد همین دولت برای ادامه راه رونق و توسعه کشور است و ما نباید به عقب برگردیم.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
به نظر شما این دولت بر پایه راستگویی استوار است
رئیس دولت که ماشاءالله مرتب حرف خودش را نقض می کند به طور مثال وعده صد روزه
فلاح يخداني
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
اين خانم درزمان احمدي نژاد كجا تشريف داشتند كه حالا اينجوري داره انتقاد ميكنه آنهم از دولتي كه همه نيروهاي ارزشي نيز منتقد دولتش هستند .پس اگر اين جوري خواسته باشيد به فرد رقيب با تهمتهايي كه اصلا به جمع كانديداهاي موجود ربطي نداره بزني اين عين بي تقوائي است..
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار