کد خبر: ۴۲۳۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۳ 10 February 2015

مرحله‌ نهائی مسابقات هندبال دسته یک ایران که با حضور پنج تیم؛ رفاهی تفریحی کاشان، ثامن‌الحجج سبزوار، صنعت نفت آبادان، ثامن‌الحجج شهرکرد و هیئت هندبال فیروزآباد در کاشان در حال برگزاری است، با درخشش هندبالیست‌های فیروزآباد فارس همراه بود.

تیم هندبال فیروزآباد که روز اول به دلیل عدم حضور تیم شیراز، دیگر نماینده‌ فارس با قرعه‌ استراحت روبه‌رو شده بود روز دوم در دیداری حساس و نفس‌گیر به مصاف ثامن‌الحجج سبزوار رفت که این دیدار مهیج و تماشائی که درواقع حکم فینال مسابقات را داشت، با نتیجه‌ی 25 - 26 به نفع فیروزآباد پایان یافت تا شاگردان کونجانی و غلام‌شاهی نخستین پیروزی خود را در این مسابقات کسب کنند.

این تیم دیدار دوم خود را با نتیجه‌ نزدیک کاشان میزبان رقابت‌ها واگذار اما با دو پیروزی مقابل صنعت نفت آبادان و ثامن شهرکرد صعود خود را قطعی کرد.

رئیس هیئت هندبال استان فارس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فیروزآباد اظهار داشت: این تیم درواقع دسترنج زحمات و برنامه‌ریزی‌هایی بوده که در طول چهار سال حضور در شهرستان فیروزآباد است.

علیرضا پاک‌دل با اشاره به اینکه این تیم هیچ‌نوع اسپانسری ندارد ادامه داد: اسامی تیم‌ها را که می‌بینی تنها تیمی که اسپانسر ندارد تیم فیروزآباد فارس و نشان‌دهنده‌ دردی بوده که سال‌ها گریبان‌گیر ورزش ما شده است.

رئیس هیئت هندبال فیروزآباد اضافه کرد: صنایع متمول ما هیچ رغبتی به حمایت از رشته‌های ورزشی ندارند و نمی‌شود با کمک‌های مردمی در چنین سطحی تیم‌داری کرد.

وی بیان داشت: اگر اسپانسری پیدا می‌شد که از هندبال ما حمایت کند، بالاترین جایگاه را در کشور کسب می‌کردیم همان‌طور که در حال حاضر هفت نفر از بهترین هندبالیست‌های استان فارس در لیگ برتر و در تیم‌های دیگر حضور دارند.

پاک‌دل گفت: همین بازیکنان تیم هندبال گچساران را در لیگ برتر ایران تا رده‌ دوم بالا کشاندند.

رئیس هیئت هندبال فیروزآباد در پایان با تشکر از حمایت‌های مدیرکل و معاونان اداره‌ ورزش و جوانان فارس در مدت حضور در سمت ریاست هیئت این استان از استوار‌میمندی فرماندار فیروزآباد و مدیر و کارکنان اداره‌ ورزش و جوانان فیروزآباد به دلیل حمایت از تیم هندبال این شهرستان تقدیر کرد.

به گزارش فارس، از بین چهار تیم حاضر در مرحله‌ نهائی دو تیم به لیگ برتر ایران صعود خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار