همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان از اعزام هزار مبلغ و مبلغه به نقاط مختلف استان زنجان خبر داد
کد خبر: ۴۲۸۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸ 23 May 2017
حجت الاسلام مسعود صفی یاری ظهر سه شنبه درنشست خبری با خبرنگاران گفت:در آستانه ماه مبارک رمضان همایش طلایه‌داران تبلیغ برگزار می‌شود.

وی از اعزام هزار مبلغ و مبلغه به نقاط مختلف استان زنجان در ماه مبارک رمضان خبر دادو اظهار کرد: برگزاری گفتمان‎های دینی ، برگزاری سه جلسه تفسیر با حضور اساتید تفسیر از حوزه علمیه به استان از برنامه های این سازمان در ماه رمضان است. 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان تصریح کرد: در تلاش هستیم که با پایه‌گذاری برنامه‌های قرآنی انس مردم با قرآن را افزایش دهیم و بحث دیگر نیز اقامه نماز به ویژه نماز جماعت صبح است که دنبال خواهد شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان به بحث تکریم مناسبت‌های ماه رمضان نیز تأکید کرد و گفت: بحث وفات حضرت خدیجه (س) و میلاد امام حسن مجتبی (ع)، بحث ایام ضربت خوردن حضرت علی (ع) و همچنین مراسم‌های مناسبتی ۱۴ و ۱۵ خرداد نیز باید مورد تأکید قرار گرفته و به عنوان یک موضوع مهم دیده شود.

صفی یاری افزود: بهره‌گیری از ظرفیت شبکه تبلیغی در گرامیداشت روز جهانی قدس و توجه به شعار سال نیز در دستور کار سازمان قرار خواهد گرفت، و جریان‌سازی فریضه امر به معروف و نهی از منکر، بحث مدیریت مسافران و بیماران و بیمارستان‌ها و اصناف و اماکن خدماتی نیز از دیگر موضوعاتی است که در ماه مبارک رمضان مورد توجه قرار خواهد گرفت.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار