رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: طبق مصوبه جدید کارگروه رفع موانع تولید، دو هزار طرح نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد تسهیلات دریافت خواهند کرد
کد خبر: ۴۳۱۷۱۶
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۴ 28 May 2017

به گزارش تابناک سمنان، بهروز اسودی ظهر یکشنبه در نشست کارگروه رفع موانع تولید استان سمنان به میزبانی استانداری، ضمن بیان اینکه واحدهای تولیدی با هدف افزایش تولید و اشتغال تسهیلات جدید دریافت می کنند، ابراز داشت: دو هزار طرح نیمه تمام که پیشرفت آنها بالای ۶۰درصد فیزیکی است، شامل این طرح می شوند.

وی با اشاره به اینکه این واحدهای تولیدی با هدف رونق تولید و افزایش اشتغال، تسهیلات جدید دریافت می کنند، گفت:همچنین هفت هزار واحد تولیدی کوچک و یک هزار واحد تولیدی متوسط نیز شامل این طرح می شوند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنانگفت: طبق دستورالعمل جدید، ۱۰هزار واحد تولیدی با هدف رونق تولید و اشتغال و بهسازی و نوسازی صنایع، معادن و صنوف تولیدی درحدود ۲۰هزار میلیارد تومان تسهیلات دریافت می کنند که در این راستا حدود هفت هزار واحد کوچک، یک هزار واحدمتوسط و دو هزار طرحنیمه تمام با پشرفت فیزیکی ۶۰ درصد از این تسهیلات بهره مند خواهد شد.

اسودی اظهار داشت: در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید، ۷۸۱واحد تولیدی استان سمنان در حدود ۴۳۴ میلیارد تومان تسهیلات دریافت کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در طول ۵۸ جلسه قبلی کارگروه رفع موانع تولید استان سمنان مشکلات ۳۸۰واحد تولیدی در امور مربوط به بانکی، مالیات، تامین اجتماعی، زیربنایی و ... بررسی شد و تا کنون ۹۱۴ مصوبه برای رفع موانع تصویب و ۵۲درصد آنها اجرایی شده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار