از رفاه و بی مشکلی و بی دردی نیامده بودند.اتفاقا اکثرشان از قشری بودند که کم در این روزگار مشکل ندارند.و اما حالا نوبت مسئولان است.مردم آمدند اما می شد در صورت آنها،در دستهای آنها و در چشمانشان دید که مشکل دارند و از قضا کم هم نیست این مشکل ها. باید گفت که دست اندر کاران و مسئولان امر جداٌ که کم لطفی می کنند و به واقع حق مردم با غیرت و وطن دوست و صبور ما بسیار بسیار بیشتر ازینهاست.
کد خبر: ۴۳۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۴ 11 February 2015

تابناک فارس می نویسد:

امروز چهارشنبه 22 بهمن ماه 1393 مردم فارس باز هم به خیابانها آمدند و وفاداری خودشان به انقلاب را به داخلی ها و به ویژه خارجی ها نشان دادند.

از آن جهت به ویژه خارجی ها که با هرکدامشان صحبت می کردیم از پیر و جوان و تحصیلکرده و کم سواد و حتی بیسواد اولین منظورشان از آمدن را تودهنی به دشمنان و کسانی می دانستند که کشورشان را تهدید کرده و تحت فشار گذاشته اند.

از رفاه و بی مشکلی و بی دردی نیامده بودند.اتفاقا اکثرشان از قشری بودند که کم در این روزگار مشکل ندارند.یکیشان حرف جالبی زد.وقتی گفتم که با این همه مشکل چرا باز آمدی؟ گفت اگر ملاک آمدن داشتن یا نداشتن مشکل بود که الان بی مشکلان بی درد در باغ و ویلای خود مشغول خوش گذرانی هستند.

آنجا که پای وطن در میان است مردم با هرعقیده ای پای وطنشان هستند...

مردم آمدند.مردم دین خود را ادا کردند.آنها مثل همیشه ثابت کردند که وطنشان و غیرتشان بر همه چیز ارجعیت دارد.

و اما حالا نوبت مسئولان است.مردم آمدند اما می شد در صورت آنها،در دستهای آنها و در چشمانشان دید که مشکل دارند و از قضا کم هم نیست این مشکل ها.

باید گفت که دست اندر کاران و مسئولان امر جداٌ که کم لطفی می کنند و به واقع حق مردم با غیرت و وطن دوست و صبور ما بسیار بسیار بیشتر ازینهاست.

انشاالله که حکمرانان و صاحبان منصب این غیرت و همیت را دیده باشند و بدانند که بدهکار مردم هستند و خیلی بیشتر از اینها باید خدمت کنند تا بتوانند قطره ای از اقیانوس حضور مردم را جبران کنند.
به امید رفع دشواری ها (اگر خدا بخواهد)
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار