حجت الاسلام محمد یعقوبی چهارشنبه در جمع راهپیمایی کنندگان شهر نوراباد افزود: حضور یکپارچه و حماسی مردم در راهپیمایی 22بهمن امسال نشان داد این خطه از کشور عزیزمان همواره پشتیبان نظام و ولایت بوده و هستند.
کد خبر: ۴۳۵۲
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۷ 11 February 2015
به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمد یعقوبی چهارشنبه در جمع راهپیمایی کنندگان شهر نوراباد افزود: حضور یکپارچه و حماسی مردم در راهپیمایی 22بهمن امسال نشان داد این خطه از کشور عزیزمان همواره پشتیبان نظام و ولایت بوده و هستند.

وی گفت : ملت ایران از آرمان خود کوتاه نمی آیند و این تجلی ، قدرت ملی را نشان می دهد و دشمنان باید بدانند که ملت بر خواسته ها و مواضع خود ایستاده اند.

امام جمعه ممسنی اظهارداشت: حضور مردم برای تیم مذاکره کننده ی دلگرمی است و به دولت خطاب کرد که در مذاکرات سست نباشید و کوتاه نیایید که انرژی هسته ای حق مسلم ملت است.

وی افزود: اصلا نگران نباشید امروز مردم نشان دادند که ملت ایران برتر و بالاتر هستند و خط سیاسی و تفکر جهان را تغییر می دهند.

حجت الاسلام یعقوبی در خصوص انتخابات مجلس در سال آینده نیز گفت: ای کسانی که قصد حضور در عرصه انتخاباتی دارید حضور مردم ولایت مدار ممسنی در 22 بهمن ماه را ببینید و از تفرقه پرهیز کنید و برای رضای خدا و عزت کشور و شهرستان وارد عرصه شوید.

گفتنی است در راهپیمایی 22بهمن شهرستان ممسنی گروه 600 نفره دانش آموزی نیز بمناسبت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شعر سرودند.

ممسنی به مرکزیت نوراباد در 150کیلومتری غرب شیراز قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار