کد خبر: ۴۳۶۰۷۱
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵ 06 June 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛مدیر صنایع کشاورزی  جهادکشاورزی استان گفت : پیش بینی می شود بیش از 115 تن گل محمدی از باغات استان یزد برداشت شود.علیرضا طاقه باف افزود : در استان بیش از 90 هکتار از اراضی کشاورزی را کشت گل محمدی به خود اختصاص داده است که از این مقدار 70 هکتار بارور و 20 هکتار آن به صورت نهال می باشد که پیش بینی می شود بیش از 115 تن گل محمدی امسال از باغات استان برداشت گردد.
طاقه باف افزود : از نظر سطح زیر کشت گل محمدی در استان به ترتیب شهرستان های تفت، مهریز، اشکذر وخاتم رتبه اول تا چهارم را به خود اختصاص داده اند.
علیرضا طاقه باف مدیر صنایع تبدیلی و تکمیلی سازمان جهاد کشاورزی استان از فعالیت 102 واحد تولیدی در زمینه ی عرقیجات گیاهی، گلاب، اسانس طبیعی و انواع نوشابه بر پایه عرقیجات گیاهی در استان خبر داد که از این تعداد 85 واحد به صورت سنتی و مابقی به صورت صنعتی در استان مشغول به فعالیت هستند که در این خصوص شهرستان تفت بیشترین آمار واحد تولیدی در این زمینه را به خود اختصاص داده است.
طاقه باف در پایان از تولید سالانه 65000 تن عرقیجات گیاهی و گلاب و اشتغال بیش از 1100 نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم در این حوزه خبر داد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار