کد خبر: ۴۳۶۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳ 06 June 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛ اداره كل مديريت بحران استان يزد در ارزيابي صورت گرفته از سوی وزارت آموزش‌وپرورش، سازمان مديريت بحران كشور و پژوهشگاه بین‌المللی زلزله‌شناسی، رتبه برتر در زمينه برگزاري مانور زلزله مدارس را در سطح كشور كسب کرد .
 معاونين وزير كشور، وزير آموزش‌وپرورش و ریيس پژوهشگاه بین‌المللی زلزله‌شناسی با ارسال لوح تقدير از «هادي هادي‌نسب» مديركل مديريت بحران استان يزد تجليل كردند .

دربخشی از اين تقدیرنامه آمده است: اکنون‌که با لطف و عنايت خداوند متعال و سخت‌کوشی كليه عوامل و دست‌اندرکاران نظر به تلاش مؤثر و اهتمام جنابعالي در هماهنگي و سرعت بخشيدن و حسن اجراي اقدامات هجدهمين مانور سراسري زلزله و ايمني با شعار «مدرسه ايمن – جامعه تاب آور» كه در تاريخ 15 آذر 1395 در مدارس كشور و در راستاي آمادگي دائمي براي مردم و مسئولان به‌ویژه دانش آموزان به‌عنوان تأثیرپذیرترین قشر جامعه برگزار شد، از بين 31 استان به‌عنوان استان برتر انتخاب گردیده‌اید، لوح حاضر به‌رسم يادبود تقديم می‌گردد .

در ادامه این لوح آمده، توفيق بیش‌ازپیش شمارا در مسير خدمت به مردم و اعتلاي كشور و تحقق آرمان‌های عاليه آن امام عظيم الشان (ره)، در ظل توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و تحت هدایت‌های حكيمانه و مدبرانه مقام معظم رهبري(مدظله‌العالی) از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم .

گفتنی است؛ اين لوح به امضاي «اسماعيل نجار» معاون وزير كشور و ریيس سازمان مديريت بحران كشور، «مهدي فيض» معاون وزير آموزش‌وپرورش و ریيس سازمان دانش‌آموزی و «محمدکاظم جعفري» ریيس پژوهشگاه بین‌المللی زلزله‌شناسی و مهندسي زلزله کشور رسيده است
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار