همزمان با هفته محیط زیست
پارک آذربایجان اردبیل در اقدامی غیر معمول توسط اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل تخریب شد.
کد خبر: ۴۳۶۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۷ 07 June 2017

به گزارش تابناک اردبیل، پارک آذربایجان که یکی از زیباترین پارک‌های شهر اردبیل به حساب می آمد صبح امروز در اقدامی غیرمعمول توسط ماشین آلات اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل و در هفته محیط زیست تخریب شد.

 زمین مربوط به پارک آذربایجان متعلق به آموزش و پرورش استان اردبیل است و این نهاد طی ماه‌های گذشته از طریق مراجع قانونی و حقوقی اقدام به باز پس‌گیری این ملک کرده است.

 شهرداری اردبیل طی این شکایات محکوم شده و در نتیجه باید محل را تحویل آموزش و پرورش می داد که در این راستا، ست بازی و سایر تجهیزات این پارک را طی روزهای گذشته جمع آوری کرده بود اما صبح امروز اقدام غیر معمول اداره کل آموزش و پرورش و قطع درختان چند ساله در این پارک مورد انتقاد شدید شهروندان قرار گرفت.

به گزارش فارس، شهرداری اردبیل در مورد درختان چند ساله این پارک از آموزش و پرورش مهلت خواسته بود تا در زمان مناسب درختان را حلقه زده و از محل مربوطه انتقال دهد، اما صبح امروز آموزش و پرورش با حکم اجرایی و به صورت غیر قانونی مستقیما اقدام به تخریب و قلع و قمع درختان پارک آذربایجان نموده است.

به گزارش تابناک اردبیل، فخرالدین دانش‌آشتیانی وزیر آموزش و پرورش اخیراً در اظهارنظری تاکید کرد که نظام آموزشی باید دانش آموزان را با اهمیت محیط زیست آشنا کند!
انتهای پیام
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نکته سنج
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۱
هاردادی بو پارک......
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار