صبح امروز عملیات اجرایی 5 پروژه عمران شهری در شهر بوشهر آغاز شد.
کد خبر: ۴۴۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰ 07 June 2015
تابناک بوشهر: با تغییراتی که اخیراً در شهرداری بوشهر صورت گرفته و با دستور شهردار مبنی بر تغییر مبلمان شهری بوشهر، عملیات اجرایی چند پروژه عمران شهری در شهر بوشهر آغاز شد.

بر اساس این گزارش به‌منظور بهبود وضعیت مبلمان شهری و افزایش فضای سبز،  خاک‌برداری و آماده‌سازی بلوار وسط و کنار خیابان از محل پلیس‌راه سابق تا میدان غدیر آغاز شد، در این پروژه جمعاً 4 هزار و 566 مترمربع چمن‌کاری و گل‌کاری به همراه تأسیسات آبیاری انجام خواهد گرفت.

همچنین به‌منظور رفاه حال شهروندانی که در مسیر ساحلی پیاده‌روی و ورزش می‌کنند در فضای میان  نفت‌کش تا پارک مرجان اقدامات لازم جهت کاشت 700 اصله درخت سایه‌گستر از نوع گل‌ابریشم و عملیات حفاری جهت احداث خط آبیاری مکانیزه قطره‌ای به طول سه کیلومتر از دیروز آغاز شده است.

به‌ منظور بهبود وضعیت مسیر پرتردد میدان رییسعلی دلواری تا میدان ورزش (تیو) نسبت به  ایجاد فضای سبز و چمن‌کاری و گل‌کاری اقدامات اولیه آغازشده است.

پروژه دیگر عملیات اجرایی پیاده‌روسازی از سه‌راه خیابان شهید رجایی (آتش‌نشانی) تا سه‌راه خیابان آزادی (فنس ) است که نقش مهمی در زیباسازی این خیابان پر رفت‌وآمد دارد.

گذر بیست‌متری شرقی  ـ غربی کوی خواجه‌ها با تخریب دیوارهای قدیمی از اراضی متعلق به ورثه مرحوم محمد زاده بازگشایی شد.

مدیر اداره املاک و مستغلات شهرداری بندر بوشهر در ارتباط با این عملیات که مورد رضایت شهروندان نیز بود گفت: در پی توافق با مالکان این زمین، آخرین بخش گذر بیست‌متری کوی خواجه‌ها، حدفاصل خوابگاه دختران دانشگاه خلیج‌فارس به سمت دبستان حافظ بازگشایی شد.

پژمان آرمین الهی افزود: اکنون این گذر به طول 1700 متر آماده زیرسازی و آسفالت است و امیدواریم با اخذ مجوز و تأمین اعتبار عملیات زیرسازی و آسفالت این گذر بیست‌متری که از خواسته‌های دیرینه شهروندان این کوی بوده است به‌زودی آغاز  شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار