نماینده مردم بوشهر در مجلس بر حذف قوانین دست‌وپاگیر برای اصناف با هدف توسعه اشتغال در استان بوشهر تأکید کرد.
کد خبر: ۴۴۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۷ 07 June 2015
تابناک بوشهر: عبدالکریم جمیری صبح امروز در نشست مشترک با اصناف و شماری از بازاریان بوشهر اظهار داشت: بازاریان همواره نقش مهم خود را در به ثمر رسیدن انقلاب نشان دادند و در طول دوران 8 سال دفاع مقدس نیز در عرصه پشتیبانی از جبهه‌ها همیشه در خط مقدم بودند.

وی بیان کرد: بازاریان بوشهری نیز در زمانی که به دلیل جنگ مشکلاتی در تأمین مایحتاج مردم وجود داشت، حضور خود را اثبات کردند و با تأمین نیازمندی‌های مردم نقش مهمی در دوران دفاع مقدس داشتند.

وی اظهار داشت: کسانی که در میدان فعالیت‌های اقتصادی در بازار به مردم خدمت می‌کنند قشر تأثیرگذار و نقش‌آفرین در جامعه هستند، باید قوانین را طوری آسان‌سازی و اجرا کنیم که منجر به رونق کسب‌وکار و احقاق حق دولت شود همچنین قوانین سخت و دست‌وپاگیر که منجر به تعطیلی واحدهای صنفی و بیکاری افراد می‌شود، حذف کرد.
نماینده مردم شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس گفت: با توجه به خدماتی که

بازاریان به مردم ارائه می‌کنند، حل مشکلات این قشر از جامعه برای خدمات‌رسانی بهتر به مردم ضروری است. بازاریان تنها به دنبال کسب‌وکار و دریافت سودهای کلان نیستند بلکه آن‌ها با فعالیت اقتصادی خود زمینه اشتغال افراد دیگر را نیز به وجود آورده که باید از آنان حمایت شود. برای حل مشکلات بازاریان بوشهر آماده هستیم، باید با یک برنامه زمان‌بندی‌شده و کارشناسی مسیر را طی کنیم تا به مقصد برسیم.

جمیری با اشاره به نقش کنونی بازاریان در حل مشکلات اقتصادی مردم گفت: با توجه به اینکه دولت به‌تنهایی نمی‌تواند مشکلات اشتغال را حل کند، ضمن فعال کردن بخش خصوصی، باید از افرادی که در این زمینه به دولت کمک می‌کنند نیز حمایت شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار