کد خبر: ۴۵۰۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۷ 01 July 2017

به گزارش «تابناک یزد»؛پروژه ساختمان دیالیز در محوطه بیمارستان فاطمه الزهرا (س) کلنگ زنی شد.

مدیر بیمارستان در خصوص مشخصات این پروژه گفت : ساختمان دیالیز در زمینی به مساحت و زیر بنای 750 متر مربع و قابلیت دیالیز 20بیمار همزمان در یک طراحی زیبا احداث خواهد شد و می تواند الگویی برای سایر شهرستان ها هم باشد.

سید رسول محسن زاده افزود:پروژه ساختمان  دیالیز این مرکز توسط خیر حاج سید مصطفی حاجی میرزایی در زیربنای 750متر و 20تخت دیالیز به زودی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی گفت: در حاشیه این مراسم بهره برداری از 4دستگاه خیری جهت تجهیز آزمایشگاه این بیمارستان مورد بهره برداری قرار گرفت که قریب به چهارصدو پنجاه میلیون تومان اعتبار برای خرید تجهیزات آزمایشگاهی تأمین شده است و این دستگاه ها مجهز به پیشرفته ترین عملیات آزمایشگاهی هست و مورد جلب اعتماد پزشکان قرار گرفته است.

از دیگر برنامه های این مراسم بهره برداری از لوح بیمارستان دوستدارمادر که از سوی وزارت بهداشت ودرمان پس از اجرای طرح تحول سلامت بلوک های زایمانی توسط ادرات مختلف وزارت بهداشت سالیانه مورد ارزیابی قرار می گیردبود که در این راستا مدیر بیمارستان اشاره کرد:بیمارستان مهریز تنها بیمارستانی بود که درطی3 سال گذشته موفق به کسب افتخارات کشوری در این زمینه شد و امسال هم لوح بیمارستان دوستدار مادر به این بیمارستان اعطاء شد که در بین تمام بیمارستان های دولتی و خصوصی موفق به اخذ این لوح شده است
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار