رئیس فرهنگ و ارشاد لارستان گفت: سومین سالگرد ارتحال آیت‌الله آیت‌اللهی با حضور علاالدین بروجردی، رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی و آیت‌الله حسن احدی از شاگردان آیت‌الله العظمی بهجت برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۵۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۳ 08 June 2015

تابناک فارس به نقل از تسنیم:علی اصغر رفعت حقیقی با اشاره به فرا رسیدن سومین سالگرد ارتحال امام جمعه لارستان اظهار داشت: خاندان آیت‌الله آیت‌اللهی نقش مهمی در شروع نهضت اسلامی در کشور داشته و آیت‌الله سید عبدالعلی آیت‌اللهی نیز مانند تمام پدران خود در زمینه پیشبرد منافع مسلمانان نقش اساسی را در جنوب کشور ایفا کردند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان با اشاره به خصوصیات اخلاقی این روحانی والا مقام عنوان کرد: یکی از ویژگی‌های بارز این عالم بزرگ ایجاد و تحکیم وحدت میان مسلمانان بود و تمام اهالی جنوب کشور هم شیعیان و هم اهل تسنن ایشان را به عنوان پدر معنوی می‌دانستند.

وی با اشاره به برنامه‌های سومین سالگرد ارتحال آیت‌الله آیت‌اللهی در لارستان خاطر نشان کرد: نخستین برنامه سومین سالگرد آیت‌الله آیت‌اللهی برگزاری شب شعر با حضور شاعران شیعه و اهل تسنن در لارستان است.

رفعت حقیقی افزود: همزمان با برگزاری شب شعر نمایشگاه عکس عکاسان لارستان کار خود را آغاز می‌کند و در این نمایشگاه عکس‌هایی از زمان حیات آیت‌الله آیت‌اللهی و زمان تشییع جنازه و دفن ایشان برای بازدید عموم آماده شده است.

وی درباره آخرین برنامه سومین سالگرد ارتحال آیت‌الله آیت‌اللهی عنوان کرد: علاالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی و آیت‌الله حسن احدی از شاگردان آیت‌الله العظمی بهجت مهمانان ویژه سومین سالگرد ارتحال آیت‌الله آیت‌اللهی هستند.

برچسب ها: لارستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار