فرمانده نیروی انتظامی استان فارس از کشف زمین خواری به مساحت بیش از ۱۸۰هزار متر مربع و به ارزش ۹ میلیارد ریال در شهرستان فسا خبر داد.
کد خبر: ۴۵۱۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۵ 01 July 2017
تابناک فارس به نقل از مهر :، سردار احمد علی گودرزی گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر تصرف اراضی ملی حومه شهر توسط افراد سودجو، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی و کارشناسان اداره منابع طبیعی شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: در نتیجه تحقیقات فنی - پلیسی و بررسی های میدانی کارشناسان اراضی، مشخص شد دو نفر زمین خوار بخشی از اراضی مرغوب ملی در محدوده حومه شهر به مساحت بیش از ۱۸۰ هزار متر مربع را به صورت غیر قانونی تصرف کرده اند.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس با بیان اینکه ارزش این زمین بالغ بر ۹ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: پس از هماهنگی با مقام قضایی، دو نفر متهم در این رابطه دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا تحویل شدند.

سردار گودرزی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری، مبارزه با مفاسد اقتصادی را در دستور کار خود قرار داده و در برخورد با مفسدان اقتصادی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

دستگیری قاتل فراری در فارس

 سرپرست پلیس آگاهی استان از شناسایی و دستگیری یک قاتل متواری خبر داد.

سرهنگ  محسن سروقد گفت: درگیری مسلحانه ای در شهرستان کوار به وقوع می پیوندد که در این درگیری فردی به هویت معلوم به وسیله اسلحه ساچمه زنی به قتل می رسد.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع رسیدگی به پرونده و دستگیری قاتل فراری در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرپرست پلیس آگاهی استان فارس گفت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی فرد قاتل در شهرستان شهریار شناسایی و ضمن اخذ نیابت قضایی، اکیپی از مأموران به آن شهرستان اعزام و فرد مورد نظر را طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ سروقد با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی پلیس در این خصوص همچنان ادامه دارد، گفت: مخلان نظم و امنیت در جامعه بدانند که پلیس در راستای برخورد، شناسایی و دستگیری این افراد از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار