با حکم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، «سعیده قادری» جایگزین «رضا علی اکبری» در مقام رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اقلید شد./طی حکمی از سوی مدیر کل ورزش و جوانان فارس حسام زارع مهذبیه به عنوان رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان سپیدان منصوب شد.
کد خبر: ۴۵۱۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳ 02 July 2017
به گزارش تابناک فارس:با حکم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، «سعیده قادری» جایگزین «رضا علی اکبری» در مقام رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اقلید شد.
 
سعیده قادری -سرپرست جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی اقلید- نیز برنامه کاری خود را بر پایه رسیدن به اهداف وزارتخانه دانست و افزود: در این راه توجه به اصل علم محوری،انضباط محوری،شایسته سالاری و همچنین مشورت با نخبگان و صاحب نظران اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در سرلوحه کار این اداره قرار خواهد گرفت.

قادری، کارشناس ارشد پژوهش هنر است و پیش از این کارمند اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اقلید و همچنین دبیر شورای فرهنگ عمومی این شهرستان بود.

 
طی حکمی از سوی مدیر کل ورزش و جوانان فارس حسام زارع مهذبیه به عنوان رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان سپیدان منصوب شد.

حیدرعلی کامیاب، مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس در حکمی، حسام زارع مهذبیه را به‌عنوان رئیس جدید ورزش و جوانان شهرستان سپیدان منصوب کرد.

زارع مهذبیه از پرسنل اداره کل ورزش و جوانان استان فارس بوده و مسوولیت‌هایی همچون بخشدار در شهرستان‌های کوار و بخش زرقان و همچنین سرپرستی اداره ورزش و جوانان شیراز را در کارنامه خود دارد.
پیش از این محمدباقر عزیزمنش سرپرست اداره ورزش و جوانان سپیدان را بر عهده داشته است.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار