صنایع استان فارس چشم‌به‌راه وزیر صنعت، معدن و تجارت هستند اما طبق شنیده ها «نعمت زاده» به جنوب استان می‌رود.
کد خبر: ۴۵۷۰۳۸
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰ 10 July 2017
تابناک فارس به نقل از مهر: درحالی‌که طی دو سال گذشته روند حرکتی صنایع استان فارس با گذشته تفاوت کرده و کارگروه رفع موانع تولید توانسته به‌خوبی مشکلات صنایع کوچک و بزرگ را برطرف کند اما حضور وزیر و طرح مشکلات از جانب کارخانه‌داران به‌طور حتم می‌تواند راه گشای دیگری باشد تا با پیگیری های استاندار فارس کارخانه های تعطیل راه اندازی مجدد شود.

کارگروه رفع موانع تولید با حضور وزیر برگزار شود

یکی از کارخانه‌داران بزرگ استان فارس با اشاره به اینکه پیگیری مشکلات از جانب مسئولین استان در حد وزارت نیست، گفت: طی یک سال گذشته مشکلات خود را بارها با مسئولین استان در میان گذاشتیم و آن‌ها نیز در حد توان برای رفع آن‌ها اقدام کرده‌اند اما حضور وزیر و شنیدن مشکلات راه‌حل اصلی است.

وی یادآور شد: اینکه وزیر به فارس سفر کند اما تنها به شهرستان‌های جنوبی برود و بازدید از صنایع خاص را مدنظر قرار دهد کار درستی نیست حتی اگر به دعوت نماینده آن منطقه به استان سفرکرده باشد.

این صنعتگر بزرگ کشور تأکید کرد: حال که نمایندگان شیراز و مناطق دیگر استان دعوت را انجام نمی‌دهند، صنایع و کارخانه‌داران چگونه مشکلات خود را به گوش وزیر برسانند.

سفر وزیر به معنی گرفتن امتیاز برای استان است

اما یکی دیگر از کارخانه‌داران استان فارس با اشاره به اینکه در سفر وزیر تنها بازدید از صنایع نیست، گفت: زمانی که وزیر به استان سفر می‌کند پس از بازدید و شنیدن مشکلات، مسئولین استان می‌توانند از آن وزارتخانه امتیازاتی بگیرند همان‌گونه که دیگر استان‌ها از طریق نمایندگان، مسئولین اجرایی و... این امتیازات را برای استان خود می‌گیرند.

وی ادامه داد: هرچند که به‌طور حتم مسئولین استان، وزیر را در این سفر همراهی خواهند کرد اما انتظار ما حضور وزیر صنعت در مرکز استان است تا از نزدیک بتوانیم مشکلات را درمیان بگذاریم.

این صنعتگر استان فارسی ادامه داد: ارائه راهکار از جانب وزیر با توجه به پیگیر بودن استاندار فارس می تواند باعث راه اندازی مجدد کارخانه های تعطیل از جمله آزمایش مرودشت باشد.

سفر وزیر قطعی نیست

اما درحالی‌که برخی از رسانه‌ها خبر از سفر وزیر و معاونین صنعت کشور به شهرستان لامرد و مهر و بازدید از منطقه انرژی بر لامرد، کارخانه آلومینیوم و پارسیان را داده‌اند مسئول روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس می‌گوید تا این لحظه حضور وزیر در استان قطعی نیست و مشخص نشده که اگر این سفر انجام شود چه برنامه‌هایی خواهند داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار