فرماندار داراب در جلسه شورای اداری گفت: اکثر پروژه های شهرستان داراب فعال بوده و اگر بعضی از پروژه ها با سرعت کم کار می کند مشکل از عدم تخصیص اعتبارات است.
کد خبر: ۴۵۸۰۰۱
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰ 12 July 2017

تابناک فارس به نقل از داراب آنلاین: جلسه شورای اداری شهرستان داراب با حضور مسئولین در فرمانداری داراب برگزار شد.

عبدالرضا قاسمپور فرماندار داراب گفت: بجز پتروشیمی اکثر پروژه هایی چون درمانگاه تامین اجتماعی، خط انتقال، تصفیه خانه، کمربند غربی، بزرگراه داراب شیراز، کمربندی جنوبی و جاده داراب به جنت شهر در حال فعالیت است.


 فرماندار داراب افزود: اکثر پروژه های شهرستان داراب فعال بوده و اگر بعضی از پروژه ها با سرعت کم کار می کند مشکل از عدم تخصیص اعتبارات است.


وی در در رابطه با تکمیل ساخت ساختمان درمانگاه تامین اجتماعی داراب گفت: درمانگاه تامین اجتماعی داراب تاکنون پیشرفت 60 درصدی دارد،  این پروژه به پیمانکار جدید واگذار شده است و تا دهه فجر افتتاح خواهد شد.


فرماندار داراب گفت: پروژه 30 کیلومتر بزرگراه داراب شیراز با تلاش اداره راه و شهرسازی داراب و دستگاه های مربوطه با قدرت بیشتری شروع به کار خواهد کرد.


فرماندار داراب با توجه به محوریت جلسه، پیامبر را برترین آمر به معروف و ناهی از منکر خواند و گفت: نخستین انسان دعوت کننده به نیکی حضرت آدم بوده است، بعد از آن پیامبران در جهت انجام این فریضه امر به معروف و نهی از منکر تلاش می کردند.


وی در رابطه با سخنان جضرت علی (ع) و اهمیت امر به معروف و نهی از منکر گفت: هرگاه در جامعه ای امر به معروف و نهی از منکر اجرا نشود مرگ آن جامعه قطعی خواهد بود و این امر از جهاد نیز بالاتر خواند.


قاسمپور امر به معروف را احساس مسئولیت انسانها نسبت به یکدیگر خواند و ادامه داد: انسان ها اگر نسبت به یکدیگر احساس مسئولیت نداشته باشند جامعه دوام، پایداری و سلامت ندارد. زیربنای تمامی حرکات اجتماعی امر به معروف و نهی از منکر است.


وی افزود: عده ای می گویند این امر با آزادی منافات دارد، به هیچ وجه امر به معروف و نهی از منکر با آزادی منافاتی ندارد.


وی گفت:جامعه هم مثل کشتی است، اگر دیگران امر به معروف نکند و احساس مسئولیت نکند جامعه به ویرانی خواهد رفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار