روستای بنه گز چندین شهید تقدیم انقلاب کرده ، باشگاه ما یک باشگاه ارزشی است که افتخارش داشتن چند فوتبالیست شهید در راه امام و کشور بوده، به قول استاد بهرام غریب زاده در یک بازی مقابل پرسپولیس تهران، روستای ما به دنیا معرفی شد کاری که با چندين سمینار و کنگره هم امکان پذیر نبود، چرا به علاقه مردم و اهالی فوتبال احترام نمی گذارند.
کد خبر: ۴۶۴۹۰
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۶ 11 June 2015

باشگاه کارگر تیم روستای بنه گز در لیگ دسته سوم کشور مانند دیگر تیم های استان بوشهر به دلیل مشکلات مالی در سراشیبی انحلال قرار دارد.

علی عالی نژاد مدیرعامل این باشگاه کاملاً خصوصی که هر ساله جوانان زیادی را به فوتبال بوشهر معرفی می کند هم از شرایط موجود به شدت ناراحت است. مرد اول باشگاه تنگستانd که چندین سال است بدون چشم داشت در فوتبال هزینه می کند از آخرین شرایط تیمش پرده برداشت. نوشتن این نکته ضروری است که در این گفتگوی تلفنی بغض عالی نژاد ترکید و اشک از چشمان این چهره فوتبالی سرازیر شد.

 

آخرین شرایط باشگاه
هیچ خبری نیست، 200 میلیون تومان بدهی داریم و نمی دانم چکار کنم! فصل گذشته در مقاطعی اشتباهاتی داشتیم اما در نیم فصل جبران کردیم و شکر خدا در لیگ ماندگار شدیم.
 
ما باشگاهی سازنده هستیم
در چند سال اخیر باشگاه کارگر بنه گز چندین بازیکن به فوتبال بوشهر و حتی ایران معرفی کرده است. ما باشگاهی سازنده هستیم. به آن ها که کار فرهنگی می کنند می گویم کار ما کمتر از دانشگاه اداره کردن نیست، جوانان استان به عشق بازی در کارگر بنه گز ، قراردادهای 4 ، 5 میلیونی و اداره کردن زندگی لباس کارگر را می پوشند. تهاجم فرهنگی و جمع کردن ماهواره ها و دور نمودن جوانان از معضلات اجتماعی یک راهش همین فوتبال است. نمی دانم چرا برای دوستان مسئول مهم نیست این مسئله؟!
 
جرم من و امثال من عاشقی در فوتبال است
از نوجوانی در کارگر بنه گز بازی کرده ام، بیست و اندی سال است مدیرعامل این باشگاه هستم، جوانی و زندگی ام را برای این تیم گذاشته ام. هرجای کشور بودم برای ما فرش قرمز پهن می کردند اما اینجا برای ما تره خورد نمی کنند. در طول این سال ها یک تنه تیم را اداره کردم انبوهی بازیکن به فوتبال معرفی کردیم دریغ از یک تشکر خشک وخالی ... 
من خودم خادم اهل بیت و امام حسین هستم. کار ما ، خانواده منفرد و نادر جعفری در طول این سال ها فداکاری برای یک استان بوده، نمی دانم چرا برای مسئولان استان این مسائل مهم نیست؟!
 
در این چند ماه سکوت کردم اما اکنون می گویم مجبور به فروش هستیم
پارسال با کلی وعده تیم داری کردیم، هزینه های سنگین تیم داری زندگی شخصی و سلامتی من را به خطر انداخت. نزدیکانم می دانند چه داروهایی مصرف می کنم. اکنون اعلام می کنم ما هم امتیاز باشگاه را واگذار می کنیم. فکر نکنند بلوف تبلیغاتی می زنم جز این راهی ندارم. از کیش برای خرید امتیاز لیگ دویی استان به ما پیشنهاد داده اند و تا چند روز آینده نهایی خواهد شد. مسئولان شهرستان تنگستان و استان بدانند تنها دلخوشی جوانان منطقه همین تیم است وقتی برایشان مهم نیست من چکار کنم؟! از همین طریق اطلاع رسانی می کنم. قرار است جلسه نهایی در بنه گز با حضور بزرگان انجام شود و تصمیم آخر را بگیریم.
 
 
با یک بازی یک روستا را به دنیا معرفی کردیم
روستای بنه گز چندین شهید تقدیم انقلاب کرده ، باشگاه ما یک باشگاه ارزشی است که افتخارش داشتن چند فوتبالیست شهید در راه امام و کشور بوده، به قول استاد بهرام غریب زاده در یک بازی مقابل پرسپولیس تهران، روستای ما به دنیا معرفی شد کاری که با چندين سمینار و کنگره هم امکان پذیر نبود، چرا به علاقه مردم و اهالی فوتبال احترام نمی گذارند.
 
بازیکنان با عشق و علاقه پیراهن تیم را می پوشند
این خاطره را برای آن هایی تعریف می کنم که ارزش کار فرهنگی فوتبال را نمی دانند. روزی كه به لیگ دو صعود کردیم ، بازیکن من که در سوگ از دست دادن پدرش بود، به محض رسیدن ما به بوشهر تماس گرفت و عنوان کرد: همان اندازه که در غم از دست دادن پدرم هستم، برای صعود تیم هم خوشحال هستم، هربار که به این موضوع فکر می کنم اشک در چشمانم جمع می شود. این همان احساس عاشقانه و صمیمی بوده که تا کنون به عشق این جوانان تیم داری کرده ام اما دیگر واقعاً کشش ندارم.
 
نمی خواهند بگویند ما هم برویم دنبال زندگی خود
ما سرباز رهبر و نظام هستیم. می خواهیم جوانان را با فوتبال و حضور در ورزشگاه ها به سمت امور فرهنگی و ارزش بکشانیم. من هم می توانستم در این سال ها به اتفاق خانواده ام راه اروپا را در پیش بگیرم و به زندگی خود برسم اما دلم در گرو این دیار است. یک تنگسیر هستم و برای اعتلای استانم زندگی ام را فدا کردم، اگر نمی خواهند خیلی راحت به ما بگویند تا برویم پی کارمان، با احساسات اهالی فوتبال بازی نکنند.

منبع: فوتبال بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار