مجتبی اسلامی مدیر امور توزیع برق جنوب بابل از اجرای طرح ضربتی جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز در مناطق روستایی این شهرستان خبر داد و گفت: برای مقابله با برق‌های غیرمجاز با یک برنامه‌ریزی مدون و تجهیز امکانات وارد میدان شدیم.
کد خبر: ۴۶۹۶۳
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳ 13 June 2015
به گزارش تابناک، اسلامی افزود: طی دو روز در مناطق روستایی گتاب، بندپی شرقی، غربی و لاله‌آباد وارد شدیم و در قالب مانور کاهش تلفات تعداد 288 انشعاب غیرمجاز جمع‌آوری شد که 68 انشعاب در گتاب، 42 انشعاب در منطقه بند پی شرقی، 109 انشعاب در بندپی غربی و 69 انشعاب در منطقه لاله‌آباد جمع‌آوری و اصلاح شد.


مدیر امور توزیع برق جنوب بابل خاطرنشان کرد: در جریان برگزاری مانور بازرسی کنتورهای غیرمجاز مشخص شد که یکی از مهم‌ترین موارد سرقت انرژی به‌ویژه در بخش لاله‌آباد برق آزاد مستقیم از شبکه و بدون کنتور است و پس از بررسی تطبیقی و مصاحبه با متخلفان مشخص شد که اکثر این افراد یا هزینه انشعاب را واریز نکردند و یا اشتیاق به دریافت قانونی انشعاب دارند و در نوبت طرح توسعه و احداث شبکه هستند.

این مسئول ادامه داد: این متخلفان به‌وسیله کابل سرویس‌های غیرمجاز با متراژ زیاد نیاز انرژی برق خود را از نزدیک‌ترین شبکه موجود تامین می‌کنند.

اسلامی با بیان اینکه مقدمات لازم برای تامین برق این دسته از افراد مهیا شد، ‌گفت: از انبار مرکزی درخواست کابل خود نگهدار فشار ضعیف آلومینیومی شش رشته‌ای به متراژ 800 متر، کلمپ انشعابی برای کابل خود نگهدار به تعداد 15 عدد و کلمپ انتهایی سه پیچه فشار ضعیف کابل خود نگهدار به تعداد 35 عدد شد که پس از تامین نسبت به اجرا شبکه و واگذاری انشعاب قانونی اقدام می‌شود تا مشکل متقاضیان برطرف شده و میزان تلفات کاهش یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار